Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – فرهاد مجیدی حدود ۳۰۰ روز است سرمربی استقلال شده و امروز قرار است برای سومین بار در این مدت به دیدار فولاد خوزستان و جواد نکونام برود. آبی‌ها در همین مدت حدودا ۱۰ ماهه تغییرات زیادی در ترکیب خود شاهد بوده‌اند و نسبت به آخرین تقابل دو تیم ترکیبی بسیار متفاوت شاهد خواهیم بود.

نخستین تقابل استقلال با فولاد (در دوره سوم مربیگری مجیدی) هفته ۱۷ لیگ بیستم و تاریخ ۱۶ اسفند سال ۹۹ برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در این دیدار موفق شد با تک گل ارسلان مطهری امتیاز مهمی را پس از یک دوره ناکامی با محمود فکری کسب نماید.

ترکیب استقلال در مسابقه ۱۶ اسفند:

رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، احمد موسوی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته، مهدی قایدی

استقلال فصل پیش بار دیگر هم به مصاف فولاد رفت و این بار در دیدار بسیار حساس و در فینال جام حذفی حریف این تیم شد. پس از ۱۲۰ دقیقه کسل کننده و بی موقعیت ضربات پنالتی تعیین کننده قهرمان جام حذفی بودند که این بار نکونام بود که موفق به شکست مجیدی شد و جام را بالای سر برد.

ترکیب استقلال در فینال جام حذفی:

رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، متین کریم زاده، سبحان خاقانی، مهدی قایدی

حالا استقلال در مقطع بسیار مهم و به عنوان سرنشین لیگ برتر ایران به دیدار فولاد خوزستان خواهد رفت. آبی‌ها برای ادامه روند صدرنشینی و حرکت به سوی قهرمانی لیگ برتر نیاز مبرمی به شکست نماینده خوزستان دارند.

ترکیب احتمالی استقلال در بازی امروز:

حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، مهدی مهدی پور، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا، جعفر سلمانی، رودی ژستد، آرمان رمضانی

با مقایسه سه ترکیب استقلال مقابل فولاد می‌بینیم در حدود ۳۰۰ روز چه حجمی از تغییرات در ترکیب این تیم اتفاق افتاده است. مظاهری باز هم از لیست استقلال خط خورد، غفوری به دلیل مصدومیت! این مسابقات را از دست داد، محمد نادری، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی همگی به مقصد لیگ‌های خارجی استقلال را ترک کردند و احمد موسوی و مسعود ریگی برای ادامه فوتبال خود به سایر تیم‌های لیگ برتر نقل مکان کرده اند.

آرش رضاوند هم احتمال کمی برای بازی دارد و با توجه به انتقاداتی که از او شده احتمالاً فعلا روی نیمکت خواهد داشت. استقلال حتی نسبت به مرداد امسال و فینال جام حذفی هم تغییرات بسیار زیادی داشته است چهره جدیدی را در ترکیب خود میبیند باید این بازیکن به این ترکیب مقابل حریف سرسخت خود حرفی برای گفتن خواهد داشت. بیشتر بخوانید: رای کمیته انضباطی دیدار فولاد خوزستان و مس رفسنجان

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس ۲۰۲۴ روزهای ۱۷ لغایت ۲۸ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود.

اسامی نفرات دعوت شده به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز، محمد حسیوند پناهی
۶۰ کیلوگرم: امیررضا ده بزرگی، مهدی محسن نژاد، پویا ناصرپور
۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی، محمد مهدی کشتکار
۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی، سعید اسماعیلی، حجت رضایی
۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی، علی دارابی
۷۷ کیلوگرم: امین کاویانی نژاد، غلامرضا فرخی، محمدرضا مختاری
۸۲ کیلوگرم: اشکان سعادتی فر، شاهین بداغی
۸۷ کیلوگرم: علیرضا مهمدی، ناصر علیزاده، محمد حسین محمودی، بهروز هدایت
۹۷ کیلوگرم: محمد هادی ساروی، شایان حبیب زارع، حسین بالی
۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده، فردین هدایتی، محمد سروش رنجبر، مهرداد کلیوند

سرمربی: حسن رنگرز
مربیان: حسن حسین زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت پور، فرزاد ایمانعلی زاده
ماساژور: جمال حق پناه
بدنساز: دکتر بهمن میرزایی
مربی یوگا: مالک نامی
دکتر روانشناس: خسرو حمزه
سرپرست: امید شایگان

کد خبر 6090053 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • چگونه می‌شود خورشید زمین را روشن کند اما فضا تاریک باشد؟
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است