Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@16:23:57 GMT

در المپیک زمستانی پکن، شرکت نخواهم کرد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۰۹۴۷

در المپیک زمستانی پکن، شرکت نخواهم کرد

 به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «آنالنا بربوک» وزیر خارجه آلمان امروز -‌چهارشنبه- اعلام کرد که در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن، شرکت نخواهد کرد.

این سیاستمدار در ادامه افزود که تصمیمش، تصمیمی شخصی است و در خصوص تحریم رسمی  این بازی‌ها، همچنان با سایر شرکای آلمان در اتحادیه اروپا در حال بحث و گفت‌وگو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

پیشتر، ایالات متحده اعلام کرد که در واکنش به نقض حقوق بشر توسط دولت چین، از فرستادن مقامات دیپلماتیک و نمایندگان رسمی خود به بازی‌های المپیک زمستانی پیشرو در این کشور، خودداری خواهد کرد.

اقدامی که با پشتیبانی بسیاری از متحدان ایالات متحده، از جمله،‌ بریتانیا، کانادا و استرالیا همراه بوده است.

ورزشکاران این کشورها، برای شرکت در این بازی‌ها با ممانعتی مواجه نیستند.  

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزیر خارجه آلمان المپیک زمستانی 2022 پکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 

به گزارش جام جم  و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، بشیر آتشی اظهارداشت: از آنجاکه براساس شیوه نامه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن تخصیص واحد به متقاضیان در مرحله پایانی اجرای پروژه صورت خواهد پذیرفت و انعقاد قرار داد و واگذاری واحدها تا مرحله پایانی پروژه امکان پذیر نخواهد بود.    وی افزود: لذا هرگونه خرید و فروش و انجام معاملات ثانویه واحدها مذکور بلحاظ عدم انقعاد قراردادهای فیمابین غیر قانونی است و اشخاصی که بدون سند رسمی اقدام به پیش فروشی ساختمان های در هر مرجع ثبتی و دفاتر املاک نمایند، نیز طبق ماده ۲۳ قانون پیش فروشی، آئین نامه اجرای طرح نهضت ملی مسکن ممنوع و دارای تبعات حقوقی است.   مدیر حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بیان کرد: نظر به اینکه بر اساس شیوه نامه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن، تاکنون انعقاد قرارداد واگذاری واحدهای فوق با متقاضیان صورت نپذیرفته است لذا خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی به منظور پیشگیری از تبعات آتی و طرح دعاوی متعدد در این بخش ممنوع و هر گونه معامله مربوط به واحدهای مذکور و ثبت رسمی آن ها در دفاتر رسمی و دفاتر املاک از نظر این شرکت ممنوع اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • تغییر نام استقلال کِی و طی چه مراحلی انجام می‌شود؟
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • المپیک با طعم سبزیجات