Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایتالیایی سابق تورنتو به لورنتزو اینسینیه در مورد رفتن به این تیم هشدار داد.

سباستین جووینکو می گوید اینسینیه با رفتن به لیگ آمریکا باید خطر خط خوردن از تیم ملی را بپذیرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از کوریره دلو اسپورت، روز گذشته اخباری در مورد توافق لورنتزو اینسینیه، مهاجم ناپولی با باشگاه تورنتو کانادا منتشر شد و شنیده ها حاکی از این است که این بازیکن قصد دارد در فصل آینده برای این تیم به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال سباستین جووینکو، مهاجم ایتالیایی سابق تورنتو در مورد این انتقال به اینسینیه هشدار داده است.

جووینکو در دوران اوج خود به تورنتو رفت و در چهار فصل توانست 83 گل برای این تیم بزند و وضعیتی مشابه با این روزهای اینسینه داشت.او در پاسخ به این سوال که آیا رفتن اینسینیه به کانادا موقعیت خوبی برای این بازیکن است، گفت:

بستگی دارد چه چیزی بخواهید. شخصا حس راحتی داشتم و زندگی در این شهر برایم آسان بود. از نظر حرفه ای باید این حقیقت را در نظر بگیرید که از دیدها ناپدید می شوید. تیم ملی را از دست دادم و دیگر دیده نمی شدم. اگر مشکلی ندارید این مسائل را از دست بدهید، این تجربه را به هر کسی توصیه می کنم.

جووینکو در ادامه گفت:

در تورنتو همه بابت انجام این انتقال مطمئن هستند و منتظر حضور اینسینه در باشگاه هستند اما از نظر من عجیب است زیرا او کاپیتان ناپولی است و فکر نمی کنم حاضر باشد تیمی که برای کسب عنوان قهرمانی می جنگد را رها کند. می توانم بگویم که وقتی در سال 2015 به تورنتو رفتم به من وعده دریاها و کوه هایی را داده بودند که واقعا آنجا وجود نداشتند اما نمی خواهم وارد جزئیات شوم. مهم تر از همه از تصمیمم پشیمان نیستم. در نهایت تعداد گل ها و پاس گل هایم بیشتر از بازی هایم بود و همه چیز خوب پیش رفت اما رفتن به این باشگاه کمک زیادی به من نکرد. 

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها گل سپاهان به پرسپولیس دو برادر گمشده را به هم رساند تعویض مهاجم پرسپولیس با مهاجم پرسپولیس در آستارا طراحی لباس رئال مادرید با طرح اونجرز توسط آدیداس / فوتی هدلاینز بیشترین مبلغ صرف شده برای نقل و انتقالات در قرن 21 (عکس)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث

رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • رقم باورنکردنی بدهی بابک زنجانی و معادل آن در ایران
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • نیوزلند در حال بررسی پیوستن به پیمان «آکوس» است
  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • نوشیدن آب داغ باعث کاهش وزن می‌شود؟