Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران، سردار مرتضی میرزایی  افزود : در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی افرادی در امر استخراج و تولید ارز دیجیتال در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس تخصصی قرار گرفت و ماموران کلانتری۱۲ آمل با انجام تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی محل فعالیت متهمان را که در یکی از روستاهای این شهرستان بوده شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : با هماهنگی قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه متهمان دستگیر شدند و در بازدید از محل فعالیت آنان که در یک دامداری متروکه بوده،۸۰ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزشی بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال کشف شد.
سردار میرزایی، قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری خواهد شد.

ناکامی زوج قاچاقچی در میاندورود 
روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران همچنین از قول فرمانده انتظامی میاندورود از دستگیری زن و شوهر مواد مخدرقاچاقچی و کشف بیش از هشت کیلوگرم تریاک در آن شهرستان خبر داد. 
سرهنگ مجید باقری اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر توسط زوج قاچاقچی از استان همجوار ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و  ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند متهمان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری پژو  در این شهرستان دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی میاندورود از کشف هشت کیلو گرم تریاک و ترازو دیتیجال در بازرسی از خودرو متهمان خبر داد و گفت: متهمان که زن و شوهر بودند پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ باقری با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاقچیان مواد، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است.

برچسب‌ها مازندران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارز دیجیتال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارز دیجیتال مازندران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارز دیجیتال نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

سردار احمد نگهبان افزود:در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود