Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا قاضی زاده هاشمی در بدو ورود به گلستان در فرودگاه گرگان مورد استقبال علی محمد زنگانه استاندار، اسرافیل وزیری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران ارشد استان گلستان قرار گرفت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار است امروز در مراسم یادواره شهدای خراسانی مقیم گلستان در مصلی امام رضا (ع) علی آباد کتول سخنرانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین قرار است با ۲ خانواده شهید و ایثارگر شهرستان علی آباد کتول دیدار کند.

بازدید از پروژه نیمه تمام مرکز توانبخشی ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، شرکت در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گلستان و  حضور در تجمع ۹ دی گرگان از برنامه های قاضی زاده هاشمی در دومین روز سفر به گلستان است.

دیدار با خانواده یک شهید و ایثارگر در گرگان و دیدار با ایثارگران، نخبگان، فعالان قرآنی، سرآمدان کارآفرینی و ورزشکاران مدال آور دیگر برنامه های روز دوم سفر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به گلستان است.

گلستان با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت، حدود چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی و نظام کرده که ۵۰۰ شهید خراسانی مقیم گلستان هستند.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران گرگان سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی گلستان علی آباد کتول

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران گرگان سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران گرگان سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی گلستان علی آباد کتول رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: اکنون زمان آن است که حماس وارد عمل شود

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده امروز سه شنبه تاکید کرد که "اکنون" زمان آن است که حماس با چارچوب پیشنهادی آتش بس بدون تاخیر یا بهانه بیشتر موافقت کند.

به گزارش عرب نیوز، به عبارت دیگر، مصر توافقی را ارائه کرد که در آن از گروه مبارز فلسطینی می‌خواهد در ازای توقف خصومت‌ها در غزه، ۳۳ اسیر اسرائیلی را که از ۷ اکتبر در نوار غزه نگهداری می‌شوند، آزاد کند. یک فرد آشنا با این موضوع قبلا به CNN گفت که این گروه در حال بررسی توافق پیشنهادی قاهره است.

بلینکن تاکید کرد: ایالات متحده بر برقراری آتش بس و بازگرداندن اسرا به خانه متمرکز است.

سخنگوی جنبش حماس دیروز دوشنبه تاکید کرد که تا زمانی که اسرائیل خواسته‌های این گروه را برآورده نکند، هیچ توافقی برای آتش بس یا آزادی اسرای اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

طبق پیشنهاد مطرح شده آتش بس، به ازای هر اسیر اضافی آزاد شده، آتش بس یک روز تمدید می‌شود. در این دوره، هر دو طرف در مذاکراتی با هدف پایان دادن به جنگ و آزادی همه اسرای باقی‌مانده شرکت خواهند کرد. یسرائیل کاتز وزیر امور خارجه اسرائیل پیشتر گفته بود که در صورت دستیابی طرفین به توافق، تهاجم رفح به حالت تعلیق در خواهد آمد.

اوایل روز دوشنبه، بلینکن گفت که ایالات متحده به نهایی کردن یک توافق امنیتی با عربستان سعودی نزدیک است که در صورت عادی سازی روابط خود با اسرائیل، این توافق به ریاض ارائه خواهد شد.

هرتزوگ و بلینکن چهارشنبه در تل آویو دیدار خواهند کرد

دفتر اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه اعلام کرد که وی روز چهارشنبه ساعت ۸:۱۵ صبح به وقت محلی در تل آویو با آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده دیدار خواهد کرد.

انتظار می‌رود دیدار بلینکن از اراضی اشغالی بر مذاکرات صلح برگزار شده در مجمع جهانی اقتصاد و همچنین پروژه اسکله موقت بندر اشدود متمرکز باشد. وی قرار است فردا با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و درباره این موضوعات گفتگو کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • بلینکن: اکنون زمان آن است که حماس وارد عمل شود