Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فصل عادی NBA با برگزاری 8 بازی ادامه یافت.

به نتایج مسابقات امروز بسکتبال NBA پرداختیم.

تورنتو رپترز 109-114 فیلادلفیا سونی سیکسرز

تورنتو رپترز و فیلادلفیا در حالی با هم دیدار کردند که وضعیت متفاوتی با هم دارند. در پایان فیلادلفیا موفق شد با نتیجه 114-109 پیروز شود و یک برد خارج از خانه را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوئل امبید در این مسابقه کاملا غیرقابل توقف نشان می داد و با 36 امتیاز و 11 ریباندی که داشت تیمش را در این پیروزی هدایت کرد. در تیم تورنتو اما پاسکال سیاکام 28 امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. این دومین شکست پیاپی تورنتو بود که باعث شد وضعیت آنها بدتر از قبل شود و باید دید شمالی ها در ادامه فصل چه از پیش خواهند برد.

هیوستون راکتس 123-132 لس آنجلس لیکرز

لس آنجلس لیکرز که روزهای بدی را سپری می کرد میهمان هیوستون راکتس بود و موفق شد در روز درخشان پادشاه به روند بد خود پایان دهد و برنده بازی با حساب 132-123 شود. لیکرز در این مسابقه بدون سنتر بازی کرد و لبران جیمز مایل به داخل بازی می کرد و بیشتر وظایف یک بازیکن پست پنج را انجام می داد. در پایان بازی نیز لبران جیمز با آمار درخشان 32 امتیاز، 11 ریباند و 11 اسیست به کار خود پایان داد. راسل وستبروک نیز با 24 امتیاز، 12 ریباند و 10 اسیست عملکرد قابل توجهی داشت. ملیک مانک نیز با 25 امتیاز به کار خود پایان داد تا لیکرز به هفدهمین پیروزی فصل خود برسد.

گلدن استیت وریرز 86-89 دنور ناگتس

صدرنشین کنفرانس غرب میزبان نیکولا یوکیچ و دنور ناگتس بود و در ثانیه های پایانی بازی نتوانست شرایط را تغییر دهد با اختلاف سه امتیازی و با حساب 89-86 شکست خورد. نیکولا یوکیچ با آمار 22 امتیاز، 18 ریباند و 5 اسیست به کار خود پایان داد و دنور را در این پیروزی بزرگ رهبری کرد. در تیم گلدن استیت نیز استفن کری 23 امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. گلدن استیت خوش شانس بود که باتوجه به شکست روز گذشته سانز، با این شکست هم جایگاهش در صدرجدول به خطر نیوفتاد و فعلا آنها در صدر جدول کنفرانس غرب هستند.

نتایج سایر مسابقات اورلاندو مجیک 127-110 میلواکی باکس واشنگتن ویزاردز 119-112 میامی هیت مینسوتا تیمبرولوز 96-88 نیویورک نیکس کلیولند کاوالیرز 108-104 نیواورلینز پلیکانز اوکلاهاماسیتی تاندر 117-101 ساکرامنتو کینگز

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها گل سپاهان به پرسپولیس دو برادر گمشده را به هم رساند تعویض مهاجم پرسپولیس با مهاجم پرسپولیس در آستارا طراحی لباس رئال مادرید با طرح اونجرز توسط آدیداس / فوتی هدلاینز بیشترین مبلغ صرف شده برای نقل و انتقالات در قرن 21 (عکس)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گلدن استیت خود پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

تیم فوتبال آرسنال در دیداری حساس و تماشایی مقابل تاتنهام به برتری 3 بر 2 رسید تا یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

به گزارش فارس،‌ در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در مهمترین مسابقه هفته، تیم‌های فوتبال تاتنهام و آرسنال در دربی شمال لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار تماشایی و پرگل در نهایت با برتری 3 بر 2 آرسنال به پایان رسید.

آرسنال بازی را توفانی آغاز کرد و توانست با گل‌های هویبیرگ (گل به خودی – 15) ، ساکا 27 و هاورتز 38 نیمه اول را با 3 گل به اتمام رساند.

در نیمه دوم اما تاتنهام توانست به بازی بازگردد و با گل‌های رومرو 64 و سون (پنالتی – 87) 2 گل را جبران کند.

البته روی گل اول تاتنهام، دیوید رایا، دروازه‌بان آرسنال اشتباهی مرگبار داشت و به نوعی گل را تقدیم حریف کرد.

آرسنال با این برد یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر و تاتنهام یک قدم از سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دورتر شد.

آرسنال با 80 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم منچستر سیتی با 2 بازی کمتر و 76 امتیاز در جایگاه دوم است.

سیتی امشب از ساعت 19 به مصاف ناتینگهام فارست می‌رود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محرومیت ستاره تاتنهام تا پایان فصل تاتنهام از آرسنال بهتر است

دیگر خبرها

  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد