Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور تمام عوامل بازی پرسپولیس و سپاهان در یک هتل در نوع خود عجیب به نظر می رسد

اعضای تیم سپاهان و پرسپولیس، تیم داوری، ناظران و مسئولان برگزاری دیدار دو تیم همگی در یک هتل اسکان پیدا کردند.

به گزارش طرفداری، در حالی که شهر اراک هتل های لوکس و زیبای زیادی داشته و این پتانسیل را دارد تا همزمان از چند تیم لیگ برتری پذیرایی کند، در اقدامی عجیب تمامی عوامل حاضر در بازی امروز پرسپولیس و سپاهان فقط در یک هتل اسکان پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن هم در حالی که معمولا تیم های میزبان و میهمان در هتل های جداگانه اسکان پیدا می‌کنند. 

به هر روی با این تصمیم اعضای تیم سپاهان، پرسپولیس، تیم داوری، ناظران و مسئولان برگزاری دیدار دو تیم همگی در یک هتل اسکان پیدا کردند تا رویارویی مربیان و بازیکنان دو تیم پیش از برگزاری این جدال حساس نه مورد پسند سرخ پوشان تهرانی باشد و نه سپاهانی ها از این قضیه استقبال کنند.

 

بیشتر بخوانید:

بیانیه باشگاه پرسپولیس؛ سازمان لیگ با ما همکاری نکرد

 

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها گل سپاهان به پرسپولیس دو برادر گمشده را به هم رساند تعویض مهاجم پرسپولیس با مهاجم پرسپولیس در آستارا طراحی لباس رئال مادرید با طرح اونجرز توسط آدیداس / فوتی هدلاینز بیشترین مبلغ صرف شده برای نقل و انتقالات در قرن 21 (عکس)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اسکان پیدا یک هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید