Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اتفاقات رخ داده در شهر اراک در مورد ماجرای ده درصدی سکو‌ها که شب قبل به تفصیل در طرفداری در مورد آن نوشتیم، درنهایت کار را به جایی رساند تا باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای را در این خصوص صادر کند.

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در این خصوص نوشت:

طبق مقررات و آیین‌نامه اجرایی برگزاری مسابقات لیگ برتر، سکو‌های تماشاگران به نسبت ۹۰ درصد به ۱۰ درصد در اختیار میزبان و میهمان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوانینی از این دست سال‌ها است به عنوان امری بدیهی در دنیا اجرا می‌شود، ولی اکنون در بیست و یکمین دوره لیگ برتر برای انجام آن با مشکل مواجه هستیم.

در نشست هماهنگی بازی هم که شب گذشته در هتل امیر کبیر برگزار شد، ناظر مسابقه و نماینده سازمان لیگ که مسوول برگزاری رقابت و اجرای قانون و حفظ حقوق دو تیم بر مبنای آن است تاکید کرد؛ باید ده درصد سکو‌های ورزشگاه آلومینیوم اراک برای استقرار طرح‌های هواداری پرسپولیس خالی شود. به نظر می‌رسید با این اعلام همه چیز حل شده باشد، اما امروز وقتی پرسپولیس پیگیر این موضوع شد، مسوولان سپاهان مخالفت خود را بر خلاف آن چه در جلسه رسمی هماهنگی مقرر شده بود، اعلام کردند و خواستار در اختیار داشتن صد درصد سکو‌ها شدند. نمایندگان پرسپولیس از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح در ورزشگاه آماده اجرای طرح هواداری بودند، اما تیم میزبان ده درصد سکو‌های مربوط به پرسپولیس را خالی نکرد.

متاسفانه در این ارتباط سازمان لیگ نیز نسبت به اجرای قانون و حفظ حقوق قانونی پرسپولیس اقدام موثری را انجام نداد.

در نهایت باشگاه پرسپولیس از حق خود کوتاه نیامد و آخرین تصمیم این شد که موضوع صورتجلسه شود و در آن بیاید باشگاه سپاهان از در اختیار گذاشتن ده درصد سکو‌ها به پرسپولیس امتناع کرده و متقابلا در بازی برگشت بازی در هر جایی و تحت هر شرایطی، چه با حضور تماشاگران و چه بدون حضور آن‌ها برگزار شود، صد در صد سکو‌ها در اختیار پرسپولیس خواهد بود.

باشگاه سپاهان در سال‌های گذشته در جریان یکی از بازی‌های جام حذفی برابر پرسپولیس نیز حاضر به اجرای قانون مالکیت ۵۰ درصدی سکو‌ها برای هر یک از دو تیم نشده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس درصد سکو ها ده درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!

به گزارش همشهری‌آنلاین، بیانیه‌هایی که باشگاه سپاهان بعد از بازی با پرسپولیس منتشر کرده، از حساب خارج شده است. ساعتی یک بیانیه روی خروجی رسانه‌های رسمی این باشگاه می‌رود و محتوای همه آنها هم این است که «پرسپولیسی‌ها بدتر از ما رفتار کردند.» باشد، قبول؛ اصلا شما در مقابل آنها طیب و طاهر بودید و عنوان بهترین مهمان تاریخ فوتبال جهان برازنده تیم‌تان است.

به خدا فحاشی هواداران میزبان هم نکوهش شد؛ بس است دیگر، وا بدهید. فقط اینکه در یکی از آخرین بیانیه‌های این باشگاه، روی ضرورت برخورد با رسانه‌هایی که اولین‌بار فیلم توهین آن پیرمرد به بانوان تماشاگر را منتشر کردند، تأکید شده است. آفرین، این شد یک چیزی؛ قطعا رسانه مجرم است. اصلا همین فضولی‌ها دردسر درست می‌کند. به جای اینکه سر و صورت خودتان را تمیز کنید، آینه‌ها را بشکنید!

کد خبر 849550 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تأکید سازمان همکاری اسلامی بر حق تحصیل دختران در افغانستان
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی