Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، نخستین مرحله بسته حمایتی یک میلیون تومانی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به حساب بیش از پنج هزار نفر از روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه عضو صندوق اعتباری هنر واریز شد.

این بسته حمایتی در مرحله بعد برای حدود یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه متقاضی عضویت در صندوق که نسبت به ثبت نام خود در سامانه این صندوق اقدام کرده‌اند، واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان جدیدی که از دی سال ۱۳۹۹ تا ۱۵ دی ۱۴۰۰ نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام در سایت صندوق اقدام و پس از بررسی مدارک، کد عضویت دریافت کرده‌اند، برای بهره‌مندی از خدمات این صندوق تا ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند در سامانه هنر کارت ثبت نام کنند.

به گزارش ایرنا، نخستین مرحله از بسته حمایتی هفته گذشته و مصادف با ۳۰ آذر ماه با مبلغ یک میلیون تومان به هنر کارت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه واریز شد.

برچسب‌ها صندوق اعتباری هنر روزنامه نگار معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق اعتباری هنر روزنامه نگار معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صندوق اعتباری هنر روزنامه نگار معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسته حمایتی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.

به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»

این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.

همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901245

دیگر خبرها

  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا