Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی روئینگ کشورمان گفت: در بازی‌های آسیایی قول مدال دادیم ولی رنگ آن را اجازه دهید شرایط فنی را در این چندماه بررسی و اعلام کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، افشین فرزام در خصوص ورود قایق‌های روئینگ اظهار داشت: برای پروسه خرید قایق‌ها و پرداخت پول و ارز قصه عجیبی را دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی قایق‌ها رسید انتظار داشتیم سریع به دست قایقرانان برسد ولی دو‌سال خرید و دو سال ترخیص آن طول کشید و هر بار به مرحله ترخیص می‌رسید مشکل جدید ایجاد و همه را نا امید می‌کرد. با تلاش فدراسیون موانع حل شد و قایق‌ها به دست‌مان رسید.14 فروند قایق دو نفره و 20 فروند تک نفره و در وزن‌های مختلف است و کمک می‌کند نیازها در بخش زنان و مردان مرتفع شود. امیدوارم ورود قایق‌ها برای حرکت رو به جلو برای مهم ترین رویداد پیش رو یعنی بازی‌های آسیایی تاثیرگذار باشد.

وی در خصوص عدم اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند به دلیل پروتکل‌های کشور میزبان گفت: یک ماه تا چهل روز فرصت آماده سازی داشتیم و قرار بود نحوه اعزام را سخت بگیریم و تیم کیفی را تشکیل دهیم و شرایط و تایم‌های سختی را قرار دادم ولی بچه‌ها در فرصت کم به زمان‌ها رسیدند و مطمئن بودیم می‌توانند مدال بگیرند. سه روز قبل از اعزام این مشکل پیش آمد و چون فشار زیاد فنی و جسمی به بچه‌ها آورده بودیم و عدم اعزام آنها باعث شد شرایط روحی بدی را داشته باشند و حل آن زمان می‌برد.

سرمربی تیم ملی روئینگ کشورمان تاکید کرد: این محدودیت برای ایران و عراق بود. عراق تیم ندارد ولی ما تیم کامل و مدعی قهرمانی بودیم اگر از قبل می‌دانستیم اعزام‌ نمی‌شویم این فشار روحی و جسمی به بچه‌ها وارد نمی‌شد.امیدوارم ورود قایق‌ها درد و رنج آنها را کم کند.

وی در خصوص جلسات با ستاد بازی‌های آسیایی و قول کسب مدال به مسئولین کاروان گفت: سهم خوبی در مدال آوری در روئینگ داریم و کار سختی در جلسات نداریم و اعتبار خوبی داریم وبا تعداد و ارنج‌های مورد نظر ما موافقت شد. قول مدال دادیم ولی رنگ آن را اجازه دهید شرایط  فنی را در 7 تا 8 ماه دیگر بررسی کنیم و اعلام کنیم.

فرزام در پاسخ به این سوال که قایق‌ها چه زمانی در اختیار قایقرانان قرار می‌گیرد یادآوری کرد: جلسه با ریاست فدراسیون خواهیم داشت و ببینیم قایق‌ها به چه صورت بین بچه‌ها تقسیم کنیم.

سهرابیان پس از ورود قایق‌ها به ورزشگاه آزادی: برخی افراد در مسیر ورود قایق‌ها در بروکرسی‌ها غرق شدند

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی بازی های آسیایی ورود قایق ها بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایق هایی از جنس ملودی (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • قایق هایی از جنس ملودی (عکس)
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی