Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا در همایش بصیرت دانشگاهیان مراغه  با بیان اینکه باید از گذشته‌ها درس عبرت بگیریم گفت: برای تشخیص مسیر حق در زمان فتنه ها، قرآن و احادیث اهل بیت علیهم السلام بهترین راهنما هستند.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: شاخص‌های ولایتمداری را امامان معصوم برای ما ترسیم کردند و بر همین اساس مردم بابصیرت ایران هیچگاه در زمین دشمن بازی نکرده اند و با بصیرت خود همیشه گوش به فرمان رهبری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عباسقلی زاده با اشاره به برخی تجمع‌های کارگری، صنفی و شغلی افزود: مطالبه گری حق جامعه است و مردم مراقب هستند دشمن از این مطالبه گری‌ها فتنه انگیزی و ایجاد اختلاف نکند.

وی با بزرگداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی در مکتب امام و رهبر معظم انقلاب تربیت یافت در عرصه جهادی فردی مهربان و دلسوز برای مردم ایران اسلامی بود و در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستاد و در این راه به شهادت رسید.

وی با اشاره به گفتگو‌های هسته‌ای ایران با غربی‌ها گفت:گفتگو‌های رفع تحریم‌ها باید هوشمندانه و با بصیرت باشد تا گذشته‌های تلخ  تکرار نشود.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به تداوم فتنه‌های دشمنان از مردم خواست با وحدت و اطاعت از رهبر معظم انقلاب برای آینده‌ای بهتر تلاش کنند و از مسئولان نیز خواست برای خدمت به مردم روز و شب نشناسند.

در این همایش که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه مراغه برگزار شد از خانواده نخستین شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی شهید علی کنعانی تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار حاجی‌زاده با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و نشان‌دهنده بخشی از توان یک نیرو بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: در عملیات وعده صادق فقط ۲۰ درصد از مجموع امکاناتی را که برای اقدام تنبیهی علیه صهیونیست‌ها فراهم کرده بودیم، استفاده کردیم که برای مقابله با همین ۲۰ درصد هم صف‌آرایی عجیب و غریبی انجام شد.

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: آمریکایی‌ها که گفته بودند «ما دخالت نمی‌کنیم»، کاملاً دخالت کردند و در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه یادآور شد: در جریان عملیات وعده صادق، رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه و مواضع حزب‌الله در جنوب لبنان را تعطیل کرد و حتی یک هواپیمای بدون سرنشین هم به آن مناطق نفرستادند؛ بلکه تمامی امکانات آن‌ها برای مقابله با حمله‌ی ایران، بسیج شد.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به کمک آمریکا، انگلیس، فرانسه و بسیاری از کشور‌های منطقه به صهیونیست‌ها در جهت خنثی‌سازی حمله‌ی کشورمان، گفت: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما، رزم‌ناو‌ها و ناو‌های هواپیمابرشان را هم وارد عرصه کردند و آن شب ۲۰ درصد از توان یک نیرو صرف مقابله با تمامی قدرت‌های جهانی و متحدان آن‌ها شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد: با وجود همه اقدامات دشمنان، الحمدلله این پیروزی بزرگ به برکت خون شهدا، تدبیر و اراده رهبر معظم انقلاب اسلامی و دعای مردم حاصل شد و در واقع این اراده مردم بود که تبلور یافت.

دیگر خبرها

  • طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها