Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،محسن نعمتی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا از تولید بیش از ۷۷۵ میلیون و ۶۰۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در آذرماه امسال در نیروگاه شهید سلیمی نکا خبر داد و گفت:از این میزان تولید بالغ بر ۷۴۸ میلیون و ۹۴۹ هزارکیلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: حدود ۹۴ درصد انرژی تولید شده در واحد‌های بخاری و حدود ۶ درصد در واحد‌های بلوک سیکل ترکیبی در این ماه بدست آمد، طوری که حدود ۸۲ درصد انرژی تعهدی سالانه نیروگاه از ابتدای امسال تا پایان آذر، طبق برنامه محقق شد.

نیروگاه شهید سلیمی نکا با ۴ واحد بخار به ظرفیت هرکدام ۴۴۰ مگاوات، ۲ واحد گازی به ظرفیت هریک ۱۳۷.۶ مگاوات و یک واحد بخارسیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه نکا شبکه سراسری برق وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند

علیرضا فخاری، استاندار تهران در نخستین جلسه شورای اداری ۱۴۰۳ که با حضور وزیر کشور برگزار شد گفت: نزدیک به ۵۰ درصد از اتباع حاضر در کشور در استان تهران ساکن هستند و اقدامات لازم به کمک سایر نهادها در حال انجام است که اتباع غیرمجاز را دستگیر و از کشور خارج شوند.

به گفته وی، اتباع مجاز را نیز چه در حوزه اقتصادی چه در حوزه اجرایی و فرهنگی باید سازماندهی کنیم، بخشی از ظرفیت‌های ما اکنون در اختیار اتباع است که باید برون دادهایشان را در این زمینه نمایان کنند.

این درحالیست که روز گذشته وحیدی، وزیر کشور نیز اعلام کرد ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بومی‌سازی تولید پره توربین‌های کلاس F در سال جاری
  • حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افزایش تولید برق در هند با کاهش قیمت زغال‌سنگ
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • تعطیلی آخرین نیروگاه زغال‌سنگ بریتانیا برای پیشبرد هدف کربن‌صفر
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد