Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:40:42 GMT

شکایت باشگاه سایپا از استقلال رد شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۱۵۷۳

شکایت باشگاه سایپا از استقلال رد شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان ۱۲ رای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد. آرای صادره به شرح زیر است:

* باشگاه استقلال تهران از باشگاه هوادار تهران به دلیل مطالبه غرامت آموزشی فرهاد زاوشی شکایت کرد که باتوجه به عدم انعقاد قرارداد باشگاه هوادار با زاوشی، این شکایت از سوی کمیته وضعیت بازیکنان قابل رسیدگی نبوده و مردود اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* همچنین کمیته وضعیت بازیکنان شکایت باشگاه استقلال تهران از باشگاه شهرخودرو بابت درخواست غرامت آموزش عرشیا بابایی را به دلیل عدم رابطه قراردادی فیمابین نامبرده و باشگاه شهرخودرو غیر قابل رسیدگی و مردود اعلام کرد.

* باشگاه سایپا تهران از باشگاه استقلال تهران به دلیل مطالبه غرامت حق آموزش امیرحسین حسین زاده شکایت کرد که پس از بررسی پرونده، کمیته وضعیت بازیکنان قرار رد دعوی صادر کرد.

* با شکایت کامران علیزاده صادقی از باشگاه ماشین سازی تبریز به دلیل مطالبه وجه، با بررسی پرونده در نهایت باشگاه ماشین سازی به پرداخت ششصد و نود و نه میلیون و پانصد و پنجاه و پنج هزار و شصت و سه ریال به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

* همچنین باشگاه ماشین سازی تبریز باید به خاطر شکایت سید احمد اسدالهی اکرامی به دلیل مطالبه چهارصد میلیون ریالی، این مبلغ را طبق رای صادره به انضمام هزینه دادرسی بپردازد.

* مهدی اکبریان نیز از باشگاه ماشین سازی تبریز شکایت کرد و خواستار مطالبه دویست و پنجاه میلیون ریالی شد که باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.

* باشگاه چوکای چالش به دلیل شکایت مهدی رضایی برای مطالبه وجه یک میلیارد و دویست میلیون ریالی، محکوم به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی در حق رضایی شد.

* محمد صادقی از باشگاه بعثت کرمانشاه (علم و ادب تبریز سابق) بابت مطالبه دویست میلیون ریالی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.

* شکایت میثم کریمی از باشگاه سپیدرود رشت بابت مطالبه نهصد میلیون ریالی با توجه به استرداد دعوی از سوی شاکی، کمیته وضعیت بازیکنان قرار رد دعوی را صادر کرد.

* باشگاه ولایت اهواز از باشگاه استقلال خوزستان به دلیل مطالبه غرامت حق آموزش رضا مراونی شکایتی را ارائه کرد که باتوجه به محتویات پرونده، خواسته باشگاه ولایت اهواز به دلیل عقد قرارداد آماتور این بازیکن با باشگاه استقلال خوزستان قابل رسیدگی تشخیص داده نشد.

* شکایت میکاییل ایمن تراج از باشگاه ویستا توربین در مطالبه ۶۵۰ میلیون ریالی، موجب محکومیت این باشگاه به پرداخت ۶۵۰ میلیون ریال و هزینه دادرسی شد.

* وحید اصغرزاده از باشگاه رایکا بابل به دلیل مطالبه وجه به مبلغ هفتصد میلیون ریال شکایت کرد که کمیته وضعیت بازیکنان نسبت به این شکایت قرار رد صادر کرد.

کد خبر 5387243

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان تیم فوتبال سایپا تهران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تکواندو تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر بسکتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا حذف استقلال و پرسپولیس کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک تیم فوتبال فولاد خوزستان کمیته وضعیت بازیکنان باشگاه ماشین سازی باشگاه استقلال دلیل مطالبه هزینه دادرسی میلیون ریالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است

به گزارش "ورزش سه"، پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدارهای حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

دیگر خبرها

  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند