Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:01:30 GMT

«احوالپرسی» تلویزیون با حمید حامی

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۱۹۶۹

«احوالپرسی» تلویزیون با حمید حامی

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در جدیدترین قسمت برنامه احوالپرسی که پنج‌شنبه نهم دی‌ماه روی آنتن می‌رود، حمید حامی خواننده موسیقی پاپ به‌عنوان مهمان حضور دارد. او در این برنامه علاوه بر اجرای چند قطعه موسیقی، به گفت‌وگو با مجری هم پرداخته است.
در این برنامه همچنین بهرنگ توفیقی، کارگردان سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی و خالق آثاری همچون سریال‌های پدر، آقازاده و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به‌عنوان دیگر مهمان این برنامه حضور دارد. احوالپرسی یک برنامه گفت‌وگو محور است که با رویکرد شادی‌بخشی به جامعه تولید شده و از حضور یک عروسک نیز بهره برده است.

این برنامه هر هفته ۷۸۸ جایزه و برنده دارد که از سوی حامی مالی تامین می شود.

سیدمحسنی، تهیه کننده درباره برنامه احوالپرسی گفت: در این برنامه به دنبال حال دل خوب هستیم و از هنرمندان و خوانندگان شناخته شده و محبوب کشورمان دعوت می کنیم که از خاطرات و حال خوب صحبت کنند. خانواده و تحکیم روابط خانوادگی یکی از محورهای مهم و کلیدی گفت و گوهای این بخش را تشکیل  می دهد و سعی کردیم در بخش گفت و گو با مهمان بیش تر از عزیزانی که متاهل و دارای فرزند هستند دعوت کنیم.

وی ادامه داد: یکی از بخش های این برنامه حضور عروسکی به نام سلیم خاطرخواه است که شغل وی راننده است و حرف دل مردم را به زبان طنز می زند. ما برای حرفه این شخصیت سعی کردیم شغل یک نفر از آحاد جامعه را انتخاب کنیم که به مردم نزدیک تر است و حرف دل مردم و حتی  گلایه ها را به زبان طنز بیان می کند.
احوالپرسی با تهیه‌کنندگی سیدجواد سیدمحسنی، کارگردانی ندا غفاری، سردبیری سارا کنعانی و صداپیشگی پیمان قریب‌پناه پنج‌شنبه هر هفته حوالی ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

برچسب‌ها مدیریت شبکه دو سیما  خواننده موسیقی پاپ بهرنگ توفیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیریت شبکه دو سیما خواننده موسیقی پاپ بهرنگ توفیقی مدیریت شبکه دو سیما خواننده موسیقی پاپ بهرنگ توفیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد

به گزارش “ورزش سه”، چند روزی از حضور حمید مطهری یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال در تراکتور می‌گذرد و این مربی فعلاً مسئولیت فنی قرمزپوشان تبریزی را بر عهده دارد.

مطهری هفته گذشته در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن هم هدایت تراکتور را انجام داد، تیمش را عصر چهارشنبه به مصاف استقلال می‌فرستد و در چنین شرایطی او به‌طور رسمی از کادر فنی تیم ملی جدا شده است.

عضو تازه کادر فنی تراکتور بعد از حضور در تبریز از جمع دستیاران قلعه‌نویی جدا شده؛ محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی ضمن اعلام خبر جدایی مطهری از کادر فنی گفته است: آقای قلعه‌نویی هنوز تصمیمی درباره جایگزین این مربی نگرفته و هر زمان در این خصوص تصمیم‌گیری شود به اطلاع هواداران فوتبال خواهد رسید.

حمید مطهری مدتی بعد از انتخاب به‌عنوان سرمربی تیم ملی کارش را در جمع همکاران او شروع کرد و حالا با بازگشت به عرصه باشگاهی دیگر فعالیتی در تیم ایران نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • نام استقلال و پرسپولیس تغییر کرده است؟ | ببینید
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون