Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» در جمع خانواده‌ پرسنل پایگاه هوایی شهید نوژه همدان با اشاره به نقش خانواده‌ها در تقویت بینش اسلامی، افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره به دنبال برهم زدن نظم و امنیت جامعه در تمامی سطوح هستند که از بین بردن کانون گرم خانواده‌ها یکی از اهداف اصلی و مهم دشمنان در جریان جنگ فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر نقش ارزشمند خانواده‌ها در مقابله با تهدیدات دشمن، اظهار داشت: به طور مسلم آنچه که سختی‌ها و دشواری‌ مسیر را کاهش می‌دهد ایمان به خداوند، روشن‌بینی و روشن‌دلی است و قطعا با رسیدن به چنین مولفه مهمی هیچ دشمنی حتی با کارآمدترین تجهیزات و سلاح‌ها نمی‌تواند بر شما پیروز شود چون هرکسی یاد و خاطره خداوند در قلبش تجلی پیدا کند همواره ایمن و نفوذناپذیر خواهد شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ترس و واهمه دشمن از بصیرت و روشن‌بینی ملت فهیم ایران اسلامی، تاکید کرد: اهل بصیرت با فهم و درک صحیح خود از رمز و رموز حاکم بر فعل و انفعالات جهان هستی باخبر بوده و اسیر توطئه‌های دشمنان نمی‌شوند.

امیر خلبان واحدی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص سردار دل‌ها را گرامی می‌داریم که همواره یاد، نام، دلاور مردی‌ و رشادت‌هایش در دل‌های جهانیان باقی خواهد ‌ماند.

وی خطاب به خانواده های حاضر در جلسه افزود: باید کاری کنید که نسل سلیمانی‌ها پرورش یابد و سرمایه‌ای باشند برای آینده کشور که با چشم دل و تا پای جان ادامه‌ دهنده راه دلاور مردانی همچون شهید سلیمانی‌ باشند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان این که ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، گفت: نقش همه ما ادامه دادن راه شهدای گرانقدر و ولایی اسلام است که همواره از جان و مال خود گذشتند تا نگذارند دست بیگانه بر خاک پاک وطن برسد و مشتی آهنین بر دهان یاوه‌گویان شدند که سودای تسلط بر ایران را داشتند.

امیر خلبان واحدی با بیان اینکه خانواده‌ها باید در این برهه زمانی که فضای مجازی همواره در دسترس فرزندان‌ است بیشتر از آنها مراقبت کنند، خاطرنشان کرد: فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است، از این رو باید با ارتقای سواد رسانه‌ای و شناخت آسیب‌های آن  همه جانبه از فرزندان و خانواده خود مراقبت کنیم.

براساس این گزارش، رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی نیز دراین جلسه گفت: مردم شهیدپرور و ولایتمدار ایران در ۹ دی به جهانیان ثابت کردند که بینا، بصیر و آگاه هستند و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند این خصلت‌های خدایی و ولایی را از آنها بگیرد چون این خصلت‌ها در جوهره وجودی مردم رسوخ پیدا کرده و جزوی از جسم، روح و عادات آنها شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیداحمد قاضی» تصریح کرد: شهدای والا مقام انقلاب، فرشتگانی بودند از برکات امداد الهی که در برابر تجاوزگری‌ها و دشمنی‌های کشورهای بیگانه همچون کوهی استوار چه در هشت سال دفاع مقدس و چه پس از آن جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشته و مردانه ایستادن و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن دست دشمنان انقلاب بیفتد.

به گفته وی، ایثارگری‌ها و روشن‌بینی‌های شهدای گرانقدر نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص شهید سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی هیچ‌گاه از یادها نمی‌رود و یاد این شهید بصیر و والامقام همواره در دل‌ها جاری است.

در پایان این مراسم از برگزیدگان و مقام‌آوران جشنواره مالک اشتر، ورزشکاران مدال‌آور و نفرات ممتاز قرآنی و همچنین جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگر پایگاه هوایی شهید نوژه تجلیل شد.

برچسب‌ها نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهر همدان قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهر همدان قاسم سلیمانی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهر همدان قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی ایران نیروی هوایی ارتش خانواده ها روشن بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق، تحولات عظیمی را در دنیا ایجاد کردند

ایسنا/کرمان معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، تحولات عظیمی را در منطقه و دنیا ایجاد کردند و اکنون یهودیان نیز جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

سیدمحمد حسینی امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در نشست اساتید، اعضای هیئت علمی و بسیج اساتید دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: در زمان حمله ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد خیلی‌ها اذعان ‌کردند که تاکنون کشوری به صورت مستقیم به آمریکا شلیک نکرده است.

وی افزود: قبل از عملیات وعده صادق هم رجزخوانی دشمن برای جمهوری اسلامی ایران زیاد بود، اما این عملیات با موفقیت انجام شد.

حسینی تصریح کرد: عملیات وعده صادق به دنبال حمله مستقیم به کنسولگری ایران انجام شد و نه تنها برای جمهوری اسلامی ایران بلکه برای جهان اسلام موجب افتخار شد.

معاون رئیس جمهور در ادامه عملیات طوفان الاقصی را در اجرای عملیات وعده صادق موثر دانست و گفت: صهیونیست‌ها علی‌رغم جنایاتی که در غزه داشتند، اما نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

وی گفت: اتفاقات روزهای اخیر از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های دنیا در حمایت از فلسطین، نشان می‌دهد که دنیا با ما همراه شده است.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و روز معلم گفت: بزرگانی چون شهید مطهری در سخنرانی‌های متعدد خود بر حقانیت فلسطین تاکید کردند و اکنون همه دنیا فهمیده که مواضع جمهوری اسلامی ایران به حق بوده و غرب‌زده‌های داخلی هم اکنون نمی‌توانند چهره آمریکا را بزک کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق، تحولات عظیمی را در دنیا ایجاد کردند
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد