Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از techradar، ویندوز ۱۱ از اشکالی رنج می‌برد که در برخی از نمایشگر‌های HDR هنگام ویرایش تصویر باعث می‌شود رنگ‌ها نادرست رندر شود. مایکروسافت در حال بررسی این اشکال است و آن را در سند پشتیبانی که مشکلات شناخته شده فعلی ویندوز ۱۱ را فهرست می‌کند، علامت گذاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایکروسافت در مورد این اشکال توضیح داد که پس از نصب ویندوز ۱۱، برخی از برنامه‌های ویرایش تصویر ممکن است رنگ‌ها را به درستی نمایش ندهند. این مسئله اغلب در مورد رنگ‌های سفید مشاهده می‌شود که می‌تواند به رنگ زرد روشن یا رنگ‌های دیگر نمایش داده شود.

این مشکل زمانی رخ می‌دهد که برخی API‌ Win۳۲ با رندر رنگ، اطلاعات یا خطا‌های غیرمنتظره‌ای را تحت شرایط خاص ایجا می‌کند. البته گفتنی است که همه برنامه‌های مدیریت نمایه رنگ تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد و انتظار می‌رود که گزینه‌های نمایه رنگ موجود در صفحه تنظیمات ویندوز ۱۱ از جمله کنترل پنل رنگ مایکروسافت، به درستی کار کند. این اشکال رنگ در ویندوز ۱۱ نسخه ۲۱H۲ مشاهده می‌شود و مایکروسافت می‌گوید که در حال حاضر روی اصلاح آن کار می‌کند و بازه زمانی مورد انتظار برای تحویل نسخه اصلاح شده اواخر ژانویه است.

این اشکال با وجود اینکه آزار دهنده است، اما تعداد محدودی از کاربران ویندوز ۱۱ و در واقع برخی مانیتور‌های HDR خاص را تحت تاثیر قرار می دهد. با این حال یک مشکل نسبتاً مهم تلقی می شود، اما باگ‌های بزرگ‌تر ویندوز ۱۱ یک موضوع دائمی برای مایکروسافت محسوب می‌شود که قابل اصلاح نیست. گفتنی است که قبل از رونمایی این ویندوز، تصور می‌شد جایگزین خوبی برای ویندوز ۱۰ و اصلاحیه ای بر باگ‌های آن باشد، اما گویا این فرصت ایجاد نشده است.

بیشتربخوانید

نصب موفقیت آمیز ویندوز ۱۱ روی سیستمی با پردازده پنتیوم ۴

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویندوز 11 باگ ویندوز ویندوز ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رِندی پیمان معادی در «افعی تهران»/ اشکال این اتاق درمان کجاست؟

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مقدسیان منتقد و کارشناس سینما شب گذشته نهم اردیبهشت با حضور در برنامه «سینمازاویه» رادیو گفت‌وگو درباره سریال «افعی تهران» و نسبت آن با سینمای جنایی گفت: در سینمای جنایی حرکت در عمق خیلی بیشتر است. مهم‌تر از اینکه جنایت را چه کسی انجام داده این مهم است که جنایت چرا انجام شده و آن کسی که این جنایت را مرتکب شده دچار چه پیچیده گی های شخصیتی بوده است. در اینجا برای تحلیل سرسخت و عمق پیدا کردن ماجرا این ضرورت که فهم دقیقی از تحلیل موقعیت و روانکاوی داشته باشیم، اهمیت پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: پیمان معادی یک ضرورتی را در سینمای ایران حس کرده و آن هم تنوع داستان ها و موقعیت هاست چراکه در سینمای ایران داستان های جنایی که استخوان دار باشند و تنه به کمدی نزنند زیاد نداشته ایم.

مقدسیان درباره نحوه نمایش درونیات شخصیت در «افعی تهران» گفت: اما معادی یک رندی کرده و همان تلاشی که باید انجام می‌داده تا در موقعیت های مختلف، در جهان شخصیت ورود کند و او را به مخاطب معرفی کند به اتاق درمان آورده است. طبیعی است هر کسی که در اتاق درمان قرار می‌گیرد، درمانگر تلاش کند درونیات او را شناسایی کند. اما اگر قرار بود در اتاق درمان این اتفاق نیفتد باید موقعیت های پیچ در پیچی می‌ساخت که اطلاعات درباره شخصیت کم کم به مخاطب منتقل بشود.

این کارشناس، سینما را به عنوان یک تلنگر برای اهمیت بیشتر به سلامت روان مهم دانست و افزود: واقعیت این است که در همه جای دنیا کمپین هایی تشکیل می شود که آدم ها بیش از پیش به سلامت روان خود اهمیت بدهند. اگر سینما بتواند تلنگری بزند یا روان درمانی به امری تبدیل شود که آدم ها به آن اعتماد کنند و به آن روی بیاورند، اتفاق خیلی مثبتی روی داده است.

مقدسیان درباره انتخاب روان‌درمانگر و شیوه مواجه سریال با این مساله گفت: دغدغه پیمان معادی در این سریال جدای از اینکه به او کمک کرده درونیات شخصیت را با حضور در اتاق درمانگر به مخاطب منتقل کند، کمک کرده تا او یک نوع فرهنگ سازی هم انجام بدهد. اما همان طور که روان درمانی و سراغ گرفتن از درمان گر مساله ای است که باید روی آن فرهنگ سازی بشود، مسلح شدن به انتخاب روان درمان گر درست هم باید اتفاق بیفتد.

وی افزود: ما به اندازه روان درمانگران کاربلد، روان درمانگرانی داریم که کم عمق و کم دانش هستند و احساس مسؤولیت ‎نمی‌کنند و این آسیب زاست. برای همین است که نظام روان درمان گری در دنیا استانداردهای سفت و سختی دارد که باید مانند یک میثاق پزشکی رعایت بشود.

مقدسیان پاشنه آشیل سریال را در انتخاب روان‌گر درست دانست و گفت: سریال در این نقطه اشتباه می‌کند. مناسبات اتاق درمان به درستی منتقل نمی‌شود و ارتباط بین مراجع و روان درمانگر خارج از اتاق درمان مردود است.

وی با بیان اینکه رفتن به سراغ اتاق درمان برای جذاب تر شدن درام، استانداردهایی هم دارد افزود: ماجرا این طور نیست که یا ما نباید سراغ اتاق درمان برویم یا اگر رفتیم هر طور شد آن را جذاب کنیم. یک سری خط قرمزها در اتاق درمان وجود دارد.

مقدسیان ادامه داد: اطلاعات شخصی روان درمان گر با مراجع نباید در میان گذاشته شود و آشنایی به غیر از آشنایی اتاق درمان با روان درمان گر نباید اتفاق بیفتد. او فقط باید شنونده باشد همدلی کند اما در نقش روان درمان گر. ممکن است جایی که مراجع درک می شود، احساس وابستگی به درمانگر پیدا کند. اینجا درمانگر یا باید از تکنیک‌ها استفاده کند و برای مراجع واضح بشود که این رابطه عاطفی در نقش درمانگر است و لاغیر. اگر این اتفاق نیفتد باید مراجع به درمانگر دیگری معرفی کند.

این کارشناس سینما استانداردهای اتاق درمان را مهم دانست و افزود: این مهم است که استانداردها را رعایت کنیم چراکه ممکن است کسی بعد از کشمکش های زیادی با خودش بپذیرد که درمان بشود ولی با این اتفاق، نتیجه درخوری نگیرد و اعتماد شخص به روان درمانگر از بین برود و هیچ وقت در زندگی به روان درمانگر مراجعه نکند.

مقدسیان در پایان درباره نقاط مثبت و ضعف اثر گفت: «افعی تهران» در بخش توجه به روان درمان گری موفق است اما در تصویر کردن اتاق درمان و شیوه رفتار سحر دولت شاهی به عنوان درمان گر و ارتباط عاطفی که بین او و مراجعش (پیمان معادی) تصویر می‌کند، از اساس بر ضد روان درمان است. اینجا دانش و توانایی فیلمنامه نویس کم بوده، او عشق آن را داشته که به این موضوع بپردازد اما علم آن را نداشته است. برای جذاب کردن درام هم مولفه های دیگری بود که بدون زیر پا گذاشتن استانداردها و خط قرمزها می شد از آنها بهره برد.

کد خبر 6092348 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • رِندی پیمان معادی در «افعی تهران»/ اشکال این اتاق درمان کجاست؟
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است