Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوستر نمایش دو در یک یا اعترافات ذهنی محبوس در فضایی دو در یک همزمان با پیش فروش روز‌های نخست رونمایی شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام مشاور رسانه‌ای نمایش؛ نمایش اعترافات ذهنی محبوس در فضایی دو در یک به نویسندگی و کارگردانی سجاد حسین پور از ۱۲ دی ماه در تماشاخانه شانو روی صحنه می‌رود. سجاد حسین پور خود به عنوان بازیگر این نمایش روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان نمایش آمده است که: روایت‌های یک ذهن در روز سیزدهم قرنطینه...

این اثر نمایشی با همراهی هنرمندان شناخته شده‌ای همچون رامبد جوان، سارا خوِیینی‌ها، مجتبی پیرزاده، سعید داخ، ندا قاسمی، رابعه مدنی، ابراهیم عزیزی، توماج دانش بهزادی، علیرضا داوری، مهسا احمدپور، حمید رضا مرادی، نیکان مسگر‌ها خواهد بود.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به طراح حرکت: سجاد حسین پور، عرفان سلیمی؛ مشاور طراح حرکت: کامیار صالح پور؛ مشاور کارگردان: سهیل حاتمی؛ انتخاب موسیقی: احسان حسین پور؛ طراح گریم:سولماز نجفی؛ طراح لباس: سارا مژده؛ مدیر روابط عمومی، تبلیغات و رسانه: محسن بیده؛ مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق سیادت؛ طراح پوستر و بروشور: محمد هاشمیان؛ طراح صحنه: سجاد حسین پور، ایمان فتاحی؛ ساخت دکور و آکسسوار: گروه آرت ریت؛ طراح نور و صدا: سهیل حاتمی؛ اجرای گریم: پریاموسوی نیا؛ عکاس: محسن بیده؛ گروه کارگردانی: علی تیموریان، علی کامکار، کیمیا شاهرخی، سحر یوسفی، نیلوفر صاهی، نازنین آهنگریان، آذین باقریان و احسان خان محمدی اشاره کرد.

نمایش دو در یک یا اعترافات ذهنی محبوس در فضایی دو در یک از ۱۲ دی ماه ساعت۱۹:۰۰ در تماشاخانه شانو روی صحنه می‌رود و علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تئاتر اخبار نمایش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تئاتر اخبار نمایش روی صحنه می رود دو در یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت، شش نمایش دیگر با مضامین فرهنگ رضوی و با هماهنگی دبیرخانه جشنواره، در شهر محل تولیدشان، این رویداد را همراهی می‌کنند.

مطابق این گزارش، شش نمایش که همزمان با هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی اجرا خواهند شد به این شرح معرفی شدند:

۱. نمایش «سنجاب» نوشته لیلا روغنگیر قزوینی و کارگردانی مهدی روز بهانی از ۱۳ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به صحنه می‌رود.
۲. نمایش «الو سلام» نوشته مهرداد رایانی‌مخصوص و کارگردانی قباد دارابی در روز‌های ۲۵ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه در پلاتو الغدیر شهر اسلام‌آباد غرب به صحنه می‌رود.
۳. نمایش «پانما» نوشته مجید کاظم‌زاده مژدهی و کارگردانی لیلا مهدی آبادی از ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در تئاترشهرِ شهر کرمانشاه به صحنه می‌رود.
۴. نمایش «پیچ کمر» نوشته و به کارگردانی سید محید میر حسینی از ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در آمفی تئاتر پروفسور حسابی شهر تفرش به صحنه می‌رود.
۵. نمایش «دست‌های سرخ» نوشته سیدحسین فدای حسین و کارگردانی سیدرضا رفیعی از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در پلاتو حسین پناهی شهر یاسوج به صحنه می‌رود.
۶. نمایش «سفر سوزن‌بان» نوشته مهدی صالحیار و به کارگردانی علی مجیدپور، همزمان با دهه کرامت در تئاتر شهر شهر تبریز به صحنه می‌رود.

هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری اتابک نادری، بخشی از بیست ویکمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) به ریاست فرهاد قائمیان است که با محوریت اجرای عمومی آثار در شهر‌های محل تولید، از اواخر فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و اخبار آن بر روی وب سایت جشنواره به نشانی www.shamstoos.ir قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • رازهای نقاشی مرگ سقراط
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • روایت دردناک امدادگران از صحنه های تصادفات موتورسواران + ویدئو