Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمد نادری در همایش علمی و پژوهشی مکتب حاج قاسم؛ دانشگاه و رسانه که امروز(چهارشنبه ۸ دی ماه) در دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی برگزار شد، گفت: اهمیت جوانان در علوم اجتماعی و مروم شناسی یک امر بسیار مهم است که در باز تولید نظام های سیاسی نقش ویژه‌ای دارند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:  بنده از دو منظر حاج قاسم جوان و سردار سلیمانی و جوانان به تحلیل شخصیت وی می‌پردازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سردار در دوران جوانی فعالیت‌های یدی بسیاری انجام دادند و بعد به عضویت سپاه در آمدند. وی در سال ۱۳۷۵ فرمانده سپاه قدس می‌شوند.

احمدی عنوان کرد: حاج قاسم در دوره جوانی یک فرد در تراز انقلاب اسلامی بود. هجرت و جهاد دو کلید واژه مهم و دال مرکزی در دوره جوانی سردار بود.

نماینده مردم تهران در مجلس مطرح کرد: سردار سلیمانی در دوران میانسالی به دنبال صدور انقلاب به جهان بود. در نتیجه دست‌های ایران را در منطقه بسط می‌دهد.

وی افزود: محور مقاومت با سردار سلیمانی معنا پیدا کرد و وی تبدیل به اسطوره مثال زدنی شد که در سه سطح داخلی، منطقه و جهان اسلام و ملت‌های آزاده منطقه الگوی جوانان و افراد آزادی خواه شد.

نادری بیان کرد: موضوع حاج قاسم و جوانان در دو سطح داخلی و خارجی قابل بررسی است. وی اعتقاد بر استفاده از جوانان ایرانی در جبهه مقاومت داشت.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: حاج قاسم به معنای یک مکتب است در نتیجه شاخص‌های این مکتب باید به نسل جوان منتقل شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1123782 برچسب‌ها سالگرد شهادت حاج قاسم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سالگرد شهادت حاج قاسم حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار

رضا جعفری  گفت: کبد جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

 وی افزود: این جوان ۴ روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر کرمان  منتقل شده بود و متاسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شد که پس از تایید مرگ مغزی و رضایت اهدای عضو از خانواده، کبد وی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمان از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر کرمان قدردانی کرد.

وی  علاوه بر کبد قسمتی از استخوان زانو وی نیز برای ترمیم به ۳ بیمار که مشکل حرکتی در زانو داشتند، برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

به گفته جعفری تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم