Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، همایش علمی و پژوهشی مکتب حاج قاسم،دانشگاه و رسانه صبح امروز هشتم دی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز برگزار شد.

صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در این نشست، گفت: باید بپذیریم که از فراق حاج قاسم ضربه خورده‌ایم. آوازه این مرد از مرزها خارج شده و بدون تحقیق نمی‌توان درباره او صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظرات من شاید امروز مورد پسند خیلی افراد نباشد؛ اما قاسم سلیمانی یک مرد عادی و در حال رشد بود. او همیشه در حال شدن بود.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه بلوغ سلیمانی هر لحظه در حال شدن بود، ادامه داد: سلیمانی کارگری کرده و در رستوران کار کرد و حتی از سوی سپاه رد صلاحیت شده؛ اما والاترین سردار شد.

وی افزود: سلیمانی قبل از اینکه یک سردار عالی باشد، نسبت به مسایل مردم دغدغه داشت و به هیچ عنوان عقایدش را تحمیل نمی‌کرد. بیش از ۸۰ درصد دیدار ما (خرازی و حاج قاسم) دوستانه و به طور هفتگی بود.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: برای چهره‌های سیاسی، هنری، فرهنگی و .... در صورت بروز مشکلات، حاج قاسم به حل مساله می‌پرداخت. به باور بنده اگر حاج قاسم بود مساله ریاست اصلاحات برطرف می‌شد. او در زمینه انقلاب مرزی بین خودی و غیر خودی قایل نبود.

خرازی افزود: حاج قاسم در جامعه‌ای با طبقات اجتماعی مختلف خودی و غیر خودی نمی‌شناخت و برای او تعبیرها و جدول‌بندی سیاسی معنا نداشت.

وی ادامه داد: در تاریخ افراد تاثیرگذار همچون امیرکبیر محدود بوده است. چندین کتاب در زمینه نادر افشار نوشته شده است در صورتی که با حاج قاسم قابل مقایسه نیست و این شهید مقاومت را در داخل کشور و خارج از مرزها ایجاد و تحت تاثیر قرار گرفتند و بیش از ۷۰۰ نفر در ونزوئلا در مراسم حاج قاسم شرکت می‌کنند. سلیمانی خداشناسی و مفهوم حقیقت را شناخت.

وی گفت: هدف حاج قاسم ایجاد وحدت در بین مسلمانان بود. حاج قاسم در مذاکرات با پوتین و اردوغان خوش درخشید. تفکرات سلیمانی در کشور خوش خواهد درخشید.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت:دانشگاه‌ها و مراکز علمی تفکرات سلیمانی را به عنوان یک فرد بدون وابستگی به هیچ حزب و خط فکری احیا کنند. به باور سلیمانی همگان فرزند این ملت هستند و باید همگان را مورد حمایت قرار داد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1123776 برچسب‌ها سالگرد شهادت حاج قاسم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سالگرد شهادت حاج قاسم دبیرکل حزب ندای ایرانیان حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل به خودی توماس سوچک مقابل لیورپول (وست هم 1-2 لیورپول)

گل به خودی توماس سوچک بازی را 2 بر 1 به سود لیورپول کرد.

دانلود (4.8MB)

دیگر خبرها

  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • گل به خودی هویبرگ مقابل آرسنال (تاتنهام 0-1 آرسنال)
  • گل به خودی توماس سوچک مقابل لیورپول (وست هم 1-2 لیورپول)
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است