Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@18:39:45 GMT

اختلاف پرسپولیس و سپاهان باز هم بالا گرفت

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۲۲۰۶

اختلاف پرسپولیس و سپاهان باز هم بالا گرفت

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «طبق مقررات و آیین‌نامه اجرایی برگزاری مسابقات لیگ برتر، سکوهای تماشاگران به نسبت ۹۰ درصد به ۱۰ درصد در اختیار میزبان و میهمان قرار دارد. قوانینی از این دست سال‌هاست به‌عنوان امری بدیهی در دنیا اجرا می‌شود، ولی اکنون در بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر برای انجام آن با مشکل مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نشست هماهنگی بازی هم که شب گذشته در هتل امیرکبیر برگزار شد، ناظر مسابقه و نماینده سازمان لیگ که مسئول برگزاری رقابت و اجرای قانون و حفظ حقوق دو تیم بر مبنای آن است تأکید کرد؛ باید ۱۰ درصد سکوهای ورزشگاه آلومینیوم اراک برای استقرار طرح‌های هواداری پرسپولیس خالی شود. به نظر می‌رسید با این اعلام همه چیز حل شده باشد، اما امروز وقتی باشگاه پرسپولیس پیگیر این موضوع شد، مسئولان سپاهان مخالفت خود را بر خلاف آنچه در جلسه رسمی هماهنگی مقرر شده بود، اعلام کردند و خواستار در اختیار داشتن صد درصد سکوها شدند. نمایندگان پرسپولیس از ساعت ۸:۳۰ صبح در ورزشگاه آماده اجرای طرح هواداری بودند، اما تیم میزبان ۱۰ درصد سکوهای مربوط به پرسپولیس را خالی نکرد.

متأسفانه در این ارتباط سازمان لیگ نیز نسبت به اجرای قانون و حفظ حقوق قانونی پرسپولیس اقدام مؤثری را انجام نداد.

در نهایت باشگاه پرسپولیس از حق خود کوتاه نیامد و آخرین تصمیم این شد که موضوع صورتجلسه شود و در آن ذکر شود باشگاه سپاهان از در اختیار گذاشتن ۱۰ درصد سکوها به پرسپولیس امتناع کرده است و متقابلاً در بازی برگشت بازی در هر جایی و تحت هر شرایطی، چه با حضور تماشاگران و چه بدون حضور آنها برگزار شود، صد درصد سکوها در اختیار پرسپولیس خواهد بود.

باشگاه سپاهان در سال‌های گذشته در جریان یکی از بازی‌های جام حذفی برابر پرسپولیس نیز حاضر به اجرای قانون مالکیت ۵۰ درصدی سکوها برای هر یک از دو تیم نشده بود».

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان درصد سکوها ۱۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی سپاهان رسید

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان ، شرایط حضوردر مسابقه حساس با سپاهان را پیدا کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.با غیبت دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند بازگشت عالیشاه می تواند خبر خوبی برای اوسمارباشد.

دیدار حساس  پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:300 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان