Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری‌ فارس؛ به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران هفتمین کاروان دانشجویی روایت فتنه، با عنوان «یادمان شهید حاج حسین همدانی »  و با شعار « جهادروایت و بصیرت افزایی»؛ فردا (پنجشنبه 9 دی ۱۴۰۰) برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش در ویژه برنامه کاروان روایت فتنه که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد، دانشجویان در نقاطی از شهر تهران که در فتنه های سال های اخیر چون فتنه 88 ، 96 و 98 درگیر بوده اند، حضور می‌یابند و راویان و تحلیل‌گران به بازخوانی و تحلیل حوادث در مکان‌های مشخص شده می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به برنامه‌ریزی‌های پیش بینی شده دانشجویان امسال در مکان‌هایی مانند مسجد و سردر دانشگاه تهران، مسجد لولاگر و سفارت انگلیس حضور خواهند یافت و به روایتگری درباره فتنه 88 خواهند پرداخت.

امیرحسین رحمتی مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در باره برگزاری این برنامه گفت: با توجه به فرمایش مکرر رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانشگاهی و همچنین پرستاران و خانواده شهدای سلامت، امسال قصد داریم با رویکرد تبیینی و روایی به مسئله‌ فتنه‌ سالیان اخیر خواهیم پرداخت.

وی افزود: مسئله فتنه تنها به وقایع بعد از انتخابات سال 88 خلاصه نشده و در این برنامه به غائله ها و فتنه های دیگر معاصر نیز پرداخته خواهد شد.

رحمتی تاکید کرد: حرکت این کاروان دانشجویی روز سه شنبه 9 دی ماه ساعت 9 صبح از مسجد دانشگاه تهران آغاز می شود که در فتنه 88 محل تقابل گروه های مختلف و یکی از پایگاه های مهم مبارزه دانشجویان انقلابی علیه فتنه‌گران بوده است.

 

 

وی گفت: دومین بازدید این کاروان، از سردر دانشگاه تهران خواهد بود که نمادی از نقش دانشگاه و دانشجویان در فتنه های گوناگون است. یکی دیگر از مکان‌های توقف این کاروان مسجد لولاگر تهران است که در آنجا تحلیل گران و شاهدان عینی حادثه مسجد لولاگر پیرامون این حادثه و نیز نحوه ورود مردم به فتنه‌ها  و تاثیر آن‌ها در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان صحبت خواهند کرد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: امسال هم به جهت لزوم رعایت نکات بهداشتی؛ افراد حاضر در کاروان کاهش یافته و پروتکل های بهداشتی به صورت کامل رعایت خواهد شد و همه علاقمندان می توانند به صورت حضوری یا از طریق صفحه مجازی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با این کاروان همراه باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فتنه دانشگاه تهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر

دانشجویان و کارکنان فعال دانشگاه سیدنی استرالیا یک اردوگاه همبستگی با مردم غزه راه‌اندازی کردند که شامل تظاهرات دانشجویی، چادر زدن و سخنرانی پیرامون فلسطین در محوطه دانشگاه است.

به گزارش الجزیره، این اردوی دانشجویی با بنر‌های بزرگی حاوی نوشته‌های «فلسطین را آزاد کنید» و «از رودخانه تا دریا» مزین شده بود.

گفته می‌شود این اردو با سخنرانی یک فعال دانشجویی در مورد جنگ غزه آغاز شده و در آن دانشجویان از مدیریت دانشگاه درخواست کردند که هر گونه رابطه با اسرائیل را قطع کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دانشجویان از چندین دانشگاه مختلف استرالیا در این اردوگاه حضور داشتند. 

این اردو در حالی در محوطه دانشگاه سیدنی برگزار شده که طی هفته گذشته، در آمریکا نیز اعتراضات دانشجویی پیرامون جنگ غزه افزایش یافته است. در حال حاضر تعدادی اردوگاه در دانشگاه کلمبیا، ییل و نیویورک برقرار است و پلیس برای دستگیری تظاهرکنندگان به محوطه چندین دانشگاه فراخوانده شده است.  خواسته دانشجویان در این تظاهرات برقراری آتش‌بس دائمی در غزه، پایان دادن به تامین نظامی رژیم صهیونیستی و قطع رابطه با شرکت‌هایی است که تسلیحات جنگ را تامین می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • بیداری دانشجویی؛ رسوایی آمریکایی
  • جنبش‌های دانشجویی در آمریکا از جنگ ویتنام تا غزه/اهمیت جنبش کنونی
  • به وقتِ بیداری
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر