Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای سفارت ایران در بغداد در این دیدار که در محل استقرار رهبر کلدانی ها برگزار شد، سفیر ایران ضمن تبریک میلاد پیامبر الهی، حضرت عیسی مسیح(ع) و فرا رسیدن سال نو میلادی( ۲۰۲۲) ابراز امیدواری کرد تا جامعه بشری سالی توامان با صلح، امنیت و آرامش در پیش رو داشته باشند و منطق، گفت‌وگو و عقلانیت جایگزین تهدید و تحریم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کاردینال ساکو نیز ضمن ابراز خوش‌آمدگویی به سفیر ایران و همکاران وی و تشکر از حسن تعامل سفارت ایران با تمامی طرف ها و گروه‌ها در عراق، اظهار کرد که «ما برای نتایج مثبت مذاکرات هسته ای دعا می‌کنیم و به منطق و خردورزی ایرانیان باور داریم».

وی همچنین از ابتکار و اقدام مقام‌های قضایی کشورمان برای آزاد ساختن مسیحیان زندانی در آستانه سال نو میلادی قدردانی کرد و آن را نشان محکمی از رواداری دینی موجود در ایران خواند.

وی ابراز امیدواری کرد که سال جدید میلادی، سال صلح و برکت برای تمام جهانیان باشد.

برچسب‌ها ایرج مسجدی عراق ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرج مسجدی عراق ایران ایرج مسجدی عراق ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • عکس/ ابراز احساسات جالب یک معلم در دیدار امروز با رهبر انقلاب
  • عکس/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند