Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت دهه بصیرت و گرامیداشت دومین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن جلسات شهید پرویز سپاه صاحب الامر(عج) استان برگزار شد، افزود:همه پایگاه ها و نواحی سپاه استان برای اجرای این برنامه ها پای کار آمده اند و تمامی ظرفیت ها در این زمینه به کار گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برنامه های شاخص در این دهه، گفت: مراسم تشییع پنج شهید شاخص، مراسمی با حضور مسوولان کشوری در دانشگاه امام و مراسمی دیگر با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه و سرداران بزرگوار استان از جمله سردار عراقی، آبنوش و صابری در دانشگاه فرهنگیان و برگزاری نمایشگاه ها از جمله برنامه های مهم این دهه است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت دهه بصیرت، افزود:این دهه در قزوین دو روز زودتر شروع می شود چون هفتم دی ماه در قزوین از ظرافت خاصی برخوردار است و مردم به استقبال انقلاب رفتند و برای پیروزی آن تلاش کردند.
رفیعی آتانی گفت: حادثه بعدی نهم دی ماه است که از آن به عنوان یک روز و اتفاق نگاه نمی کنیم و باید به چرایی وقوع یوم الله ۹ دی نگاه کنیم.
وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف با صندوق انتخابات، مسوولان تعیین و انتخاب شده اند، افزود: در انتخابات سال ۸۸ که با بالاترین نصاب و میزان مشارکت انجام شد که شیرینی این پیروزی را عده ای ناآگاهانه در داخل و دشمنان در خارج در خاطره مردم تلخ کردند و ۹ دی را از این منظر گرامی می داریم.
وی گفت:این افراد، روزهای خوش ملت ایران را با علایق شخصی خود تلخ کردند و اصل نظام را نشانه رفته بودند و هیچگاه رهبری از آنها به عنوان رهبران فتنه نام نبرد بلکه فریب خورده دانست.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت:۹ دی را از این منظر باید گرامی بداریم که مقام معظم رهبری فرمودند اگر آتشی برپا کنید دیگر نمی توانید آن را جمع کنید و در نتیجه خیمه حسین بن علی را در خیابان های تهران آتش زدند.
وی گفت: ما دوست داریم همه بر قطار انقلاب سوار باشند و همه در کنار همدیگر از سفر لذت ببریم و نباید برخی را با خواسته فردی از قطار پیاده کنیم.
رفیعی گفت: بزرگترین ظلم در این حوادث آتش زدن و کشتن افراد نبود بلکه بزرگترین خسارت این بود که دوستان ما ناامید و دشمنان امیدوار شدند.
وی افزود: درس ۹ دی این است که باید دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار کنیم و اگرچه باید اعتراض در جامعه باشد اما کف خیابان جای قدرت نمایی نیست.
فرمانده سپاه قزوین در ادامه با اشاره به مناسبت ۱۲ دی ماه، افزود: در این روز، رحلت علامه مصباح یزدی را داریم که مرد بزرگی بود و از مبانی دینی به خوبی دفاع کرد و خیلی ها به او حمله نمودند و باید یاد او را گرامی بداریم.
رفیعی با بیان اینکه دهه بصیرت دوسالی است که یک مهمان دارد و آن حاج قاسم سلیمانی است، افزود: ۱۳ دی ماه در تاریخ کل بشریت ماندگار شد و همه دنیا بعد از شهادت حاج قاسم به تمام قد ایستادند.
وی گفت: انتقام سلیمانی خواسته همه دوستداران او است و تمام نمی شود تا زمانی که خواسته های او محقق شود.
رفیعی افزود: عطش انتقام او مثل عطش انتقام امام حسین (ع) است که اگر اهداف او جاری و ساری شود ما انتقام گرفته ایم.
وی اضافه کرد: انتقام قاسم سلیمانی تا ازاله آمریکا و انهدام رژیم منحوس اسراییل باقی است و با کشته شدن چند آمریکایی تمام نمی شود.
وی گفت: باید خوی آمریکایی را در منطقه تمام کنیم و مشت های ما برای خوردن به گیجگاه آمریکایی ها آماده است.
رفیعی آتانی افزود: مسیر حاج قاسم سلیمانی، مکتب است و راهی است که این شهید نشان داده و باید به آن ملحق شویم.
این مسوول نظامی در ادامه با گرامیداشت قیام ۱۹ دی مردم قم و تبریز، گفت: این قیام در همه کشور نشان داد که خاستگاه انقلاب، خاستگاه دینی است و امروز نیز وظیفه ما است که آن را گرامی بداریم.

برچسب‌ها دهه بصیرت قزوین قاسم سلیمانی سپاه صاحب الامر قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دهه بصیرت قزوین قاسم سلیمانی دهه بصیرت قزوین قاسم سلیمانی سپاه صاحب الامر قزوین قاسم سلیمانی دهه بصیرت حاج قاسم دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان

طاهره فامیل خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برنامه‌های دهه کرامت گفت: با توجه به نزدیک شدن به سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه «سلام الله علیها» و روز دختر، جشن‌ها، رویدادها و برنامه‌های فرهنگی در راستای تکریم دختران استان همدان برگزار می‌شود.

مسئول نهضت پیشرفت بانوان افزود: امسال سومین سالی است که با یاری خداوند متعال و هم افزایی میان مجموعه‌های فرهنگی، سلسله جشن‌های «ماهدخت» را در همه شهرستانها برگزار می‌کنیم.

وی هدف از برگزاری این جشن‌ها را تکریم جایگاه والای دختران در خانواده و اجتماع و فرهنگ سازی در خصوص این موضوع دانست و گفت: در نگاه خداوند و ائمه اطهار «علیهم السلام» دختران هدیه و برکتی از جانب خداوند هستند که به واسطه قدم گذاشتن آنها در هر خانواده‌ای، پدر و مادر مستحق دریافت پاداش و بهشت می‌شوند و برای تربیت خوب آنها آمرزیده می‌شوند.

فامیل خلیلی بیان کرد: تکریم دختران منجر به افزایش عزت نفس و شکل گیری صحیح هویت دخترانه می‌شود و در ایحاد جامعه‌ای با حضور بانوان بالنده و با حیا و با نشاط بسیار مؤثر خواهد بود.

وی در مورد هم افزایی بین مجموعه‌ها اشاره کرد: که این جشن‌ها همه ساله با حمایت ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها، ستادها و بنیاد نوجوان، اداره آموزش و پرورش، اداره ارشاد اسلامی، جامعه القرآن، فرمانداری، کانون پرورش فکری، مجموعه‌های فرهنگی و قرآنی برگزار می‌شود.

برنامه‌ها از چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

برخی از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام عبارتند از:

برگزاری حداقل یک جشن بزرگ با عنوان ماهدخت در سالن‌ها و پارکهای بزرگ شهر

برگزاری رویدادهای فرهنگی «دختران حاج قاسم»

تجلیل از دختران برگزیده و شاخص فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و کارآفرین در محلات

برگزاری بازارچه خود اشتغالی دختران و بانوان

برگزاری مسابقه و پویش حرف آوردی های همدان با عنوان «فردامون»

پیگیری دیدار دختران برگزیده با امامان جمعه شهرستانها در دهه کرامت

برگزاری طرح کافه گفتگو در اماکن عمومی و در کافه رفیقانه با حضور دختران

معرفی دختران برگزیده به صدا و سیما

کد خبر 6097569

دیگر خبرها

  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها