Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های پیکان تهران و پدیده مشهد از ساعت ۱۵ امروز(چهارشنبه) به مصاف هم رفتند که این مسابقه حساس در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

شاگردان مجتبی حسینی برای ادامه روند خوب خود نیاز به پیروزی مقابل تیم بدون برد پدیده داشته و به این هدف هم رسیدند. ابراهیم صالحی در دقیقه ۵۸ روی پاس اسماعیل بابایی موفق شد گل نخست را برای تیمش به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزبان در آستانه پیروزی بود اما در دقیقه ۸۷ شاگردان داود سیدعباسی به گل تساوی دست پیدا کرده و از شکست گریختند.

خودروسازان با این تساوی ۱۹ امتیازی شده و در رده ششم جای گرفتند. پدیده نیز با وجود اینکه همچنان در حسرت برد به سر می‌برد، سومین تساوی فصل را تجربه کرد و در قعر جدول باقی ماند.

ترکیب تیم پیکان:

فرهاد مجدکرمانشاهی، امیرحسین رنگرز، سامان فلاح، بهروز نوروزی‌فرد، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، علیرضا کوشکی، محمدعلی فرامرزی، محمدجواد آزاده، مجتبی حق‌دوست و غلامرضا ایمانی.

ترکیب پدیده:

سعید جلالی راد، محمدحسین حیدری، مجتبی بیژن، صادق صادقی، علی طاهران، مهدی شریفی، آزاد جعفرزاده، ابوالفضل عکاشه، حسام پورهاشم، امیرحسین نعمتی و محمدرضا فلاحیان.

برچسب‌ها تیم فوتبال پدیده مشهد اسماعیل بابایی سید مجتبی حسینی تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده مشهد اسماعیل بابایی سید مجتبی حسینی تیم فوتبال پدیده مشهد اسماعیل بابایی سید مجتبی حسینی تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های سوپرلیگای والیبال ایتالیا، تیم ورونا در حضور امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر یک مقابل لوبه شکست خورد و به مقام ششمی این لیگ بسنده کرد.

در این دیدار ابتدا ورونا ست اول را با نتیجه 25 بر 23 از آن خود کرد. در ادامه اما لوبه توانست ست های دوم تا چهارم را با نتایج 25 بر 18، 26 بر 24 و 25 بر 22 پیروز شود تا با کسب رتبه پنجم سهمیه کاپ اروپا را به دست بیاورد.

در این مسابقه نوموری کیتا و امین اسماعیل نژاد به ترتیب نوزده و هجده امتیاز برای ورونا کسب کردند و در تیم لوبه مارلون یانت هررا بیست و چهار و آدیس لاگومژیا بیست و یک امتیاز به دست آوردند.

با این نتیجه ورونا با ستاره ایرانی خود رتبه ششم فصل 24-2023 را به دست آورد؛ رتبه ای که رضایت هواداران این تیم را به دنبال نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم