Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در آستانه دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از پوستر مستند «۷۲ ساعت» به کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه کنندگی مهدی مطهر رونمایی شد. 

این مستند سینمایی روایتی تازه و منتشر نشده از ۷۲ ساعت منتهی به شهادت حاج قاسم سلیمانی است. 

تولید مستند «۷۲ ساعت» دو سال به طول انجامیده که در آن برای اولین بار در گفت‌وگو با نزدیک‌ترین افراد ایرانی و عراقی به شهید سلیمانی روایتی از سه روز پایانی زندگی حاج قاسم را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«۷۲ ساعت» در یک نسخه سینمایی ۷۵ دقیقه‌ای تولید شده و به زودی علاوه بر رونمایی در سینما و تلویزیون در شهرهای تهران، مشهد، شیراز، قم، ساری، اصفهان، دزفول، بابلسر، یزد و همدان نیز طی مراسم‌های ویژه‌ای رونمایی خواهد شد.

مستند «۷۲ ساعت» تولید شده در خانه مستند و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

 

 

* «آن زمستان» فردا روی آنتن شبکه یک

مستد سینمایی «آن زمستان» به کارگردانی و تهیه کنندگی احمد شریف زاده پنجشنبه 9 دی ساعت 23 روی آنتن شبکه یک می رود.

«آن زمستان» فصلی از زندگی مرحوم آیت الله علامه مصباح را روایت می‌کند. برخی عوامل این مستند عبارت است از: تصویربردار: سیدمحمود حسینی، مجتبی پرکر، امین محقق‌راد، پژوهشگر: حسن ابراهیم زاده، تدوینگر: احمد شریف زاده،  مدیرتولید: روح الله محقق راد

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مستند ۷۲ ساعت آن زمستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)



منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرماندهی و شهادت "همّت" به روايت شهيد قاسم سليمانی (فیلم) نظر حاج قاسم سلیمانی درباره وزارت اطلاعات (فیلم) حضور حاج قاسم از داخل بالگرد امدادی در سیل خوزستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح/ رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون