Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با تلاش همکارانم در شهرستان شهریار، مردی که دیروز در بوستان شهرک مریم شهرستان شهریار به سه خانم اسید پاشی کرده بود، دستگیر شد.

وی افزود: همکارانم با تشکیل پرونده در پلیس آگاهی شهرستان شهریار طی کمتر از ۲۴ ساعت موفق شدند متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ظهیری تصریح کرد: متهم دارای سابقه سرقت، تخریب و حمل موادمخدر را دارد و اخیر از کمپ ترک اعتیاد آزاد شده است.

به گفته فرمانده انتظامی غرب استان تهران، با کسانی که چنین رفتاری از آن ها سر می زند برخورد جدی و قاطعانه ای خواهیم داشت و از مواضع مردمی به هیچگاه عقب نخواهیم نشست، لذا شهروندان با آرامش خاطر اقدام به تردد در سطح شهر کنند.

صبح دیروز یک مرد ناشناس پس از اسید پاشی به ۳ خانمی که در بوستانی در شهرک مریم شهرستان شهریار در حال ورزش بودند، متواری شده بود.

پس از وقوع این حادثه یکی از افراد از ناحیه دست و صورت مورد صدمه و سوختگی واقع شد و ۲ قربانی دیگر فقط چادر و لباسشان به دلیل اسید پاشی سوخت.

طبق اظهارات شاهدان حاضر در محل، عامل اسید پاشی به یکباره با هجوم به افراد حاضر در محل اقدام به اسید پاشی علیه شهروندان کرده است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اسید پاشی اعتیاد اسید اخبار حوادث زن مرد اسیدپاش اسید پاشی دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت تست روانشناسی اضطراب فال ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا بازیگر تست روانشناسی رنگ بازار آزاد تست روانشناسی در تصویر ریحانه پارسا ریحانه پارسا برهنه شهرستان شهریار اسید پاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یک عضو شورای شهر یکی از بخش‌های شهرستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و قانون خبر داد و گفت تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سو استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092062

دیگر خبرها

  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر