Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:03:09 GMT

سولدو: فصل سختی را در تراکتور خواهیم داشت

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۳۲۲۵

سولدو: فصل سختی را در تراکتور خواهیم داشت

سولدو می‌گوید که تیمش نمایش بدی نداشت اما باتوجه به ضعف نیروی انسانی فصل سختی را در پیش خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، زوونیمیر سولدو سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از شکست برابر ذوب آهن در مورد این دیدار گفت: بازی خیلی سختی برای هر دو تیم‌ بود. حریف در نیمه اول تسلط بیشتری بر بازی داشت و از اشتباهات ما استفاده کرد، اما شانس گلزنی آن چنانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و آنان روی اشتباه مدافع ما به پنالتی و گل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی افزود: باتوجه به تغییراتی که در بین دو نیمه دادیم، نیمه دوم بازی بیشتر در اختیار ما بود و چندین موقعیت داشتیم، ولی به گل نرسیدیم.

سرمربی کروات در مورد ناکامی تیمش در گلزنی در مقابل هوادار و ذوب آهن گفت: تیم در کار حمله باید بهتر شود. اما فرصت کافی نداشتم. من از همان روز اول گفته‌ام که تراکتور قدرت زیادی ندارد و باید تقویت شود.

او درباره عملکرد ضعیف تراکتور در حمله اظهار داشت:  ما در فاز تهاجمی به خاطر کمبود بازیکن مشکل داریم و فصل سختی پیش رو خواهد بود.

سولدو با اشاره به نمایش تیمش عنوان کرد: ما امروز بازی بدی انجام ندادیم، حریف بعد از دستیابی به گل، با انجام بازی بسته کار را در نیمه دوم برای ما سخت کرد. ما در تمرینات کارهای تاکتیکی را تکرار می‌کنیم، ولی برای رسیدن به تیم مدنظرم به زمان نیاز دارم.

تراکتور زوونیمیر سولدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور زوونیمیر سولدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و چهارم سوپر لیگ یونان در مرحله پلی‌آف قهرمانی، تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا به مصاف تیم رده چهارمی پائوک خواهد رفت.

احسان حاج‌صفی که جایگاه ثابتی در هفت مسابقه گذشته و رقابت‌های حساس پلی‌آف قهرمانی سوپر لیگ یونان داشته و عملکرد درخشانی در خط دفاعی تیمش ارائه کرده، امشب هم یکی از بازیکنان ثابت در جدال سرنوشت ساز برابر پائوک است.

مدافع چپ ایرانی آ ا ک آتن که در فصل جاری سوپر لیگ یونان 16 بازی انجام داده و یک پاس گل به ثبت رسانده، امیدوار است امشب هم در خط دفاعی تیمش نمایش مطمئنی مقابل پائوک داشته باشد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

تیم فوتبال آ ا ک آتن در حال حاضر با 75 امتیاز صدرنشین سوپر لیگ یونان است و فاصله چهار امتیازی با تیم رده دومی پاناتینایکوس دارد و در صورت برتری در مسابقه امشب برابر پائوک، شانس بالایی برای کسب قهرمانی در دو هفته باقی مانده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم