Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با مراسم سالگرد آزادسازی شهر البلد عراق از اشغال تروریسم تکفیری، نمایشگاه عکسی با هدف تجلیل از شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فرماندهان بزرگ پیروزی بر تروریسم تکفیری صهیونیستی برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بغداد، مراسم سالگرد آزادسازی شهر البلد از اشغال گروه تروریستی داعش در آستانه دومین سالگرد شهادت فرماندهان بزرگ پیروزی، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یارانش شهیدشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی در جوار مکان یادبود شهید حمید تقوی از شهدای مدافع حرم در شهر بلد در استان صلاح لادین عراق به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برپا شد.

 

منطقه بلد شاهد شدیدترین نبردها با تروریست‌های تکفیری داعشی بود که مردم این منطقه دوشادوش برادرانشان در حشد مقدس شعبی و شهید حاج قاسم سلیمانی با تروریست‌ها جنگیدند

 

رزمندگان حشد شعبی زیباترین حماسه‌ها را رقم زدند، همچنین یاد و خاطره شهید حمید تقوی از مدافعان حرم که نقش بسزایی در دفاع از شهر مقدس سامراء ایفا کرد، گرامی داشته شد، برای تجلیل و قدردانی از خدمات و جانفشانی این شهید بزرگ، یادمانی در منطقه البلد احداث شده است. شهید حاج قاسم سلیمانی، فرماندهی محور سامراء در نبرد با تروریسم تکفیری را برعهده شهید تقوی گذاشته و او هم با سربلندی از این آزمون بیرون آمد و در نهایت، ششم دی سال 1393 در راه دفاع از حرمین عسگریین  علیهما السلام به شهادت رسید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب

۳ هزار معلم از سراسر ایران امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - و تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

به گزارش مشرق، دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - و تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت استاد شهید مطهری و روز معهلم با رهبر انقلاب آغاز می‌شود.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا منتشر می شود..

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر