Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@21:34:16 GMT

اراضی سبز و بافت روستایی البرز توسعه یابد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۳۳۵۹

اراضی سبز و بافت روستایی البرز توسعه یابد

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز بر ضرورت توسعه اراضی سبز و بافت روستایی در استان تاکید کرد و گفت: ساخت و ساز در روستاها باید متناسب با بافت و هویت روستا صورت گیرد.

به گزارش ایسنا، مجتبی عبداللهی در جلسه کارگروه زیربنایی که روز چهارشنبه هشتم دی ماه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن بررسی 4 پرونده به همراه اعضای کارگروه، افزود: برای تصمیم گیری در خصوص طرح های توسعه ای در قالب طرح تفصیلی باید به صورت میدانی بازدید داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید میزان تراکم های ساخت و ساز در روستاها مورد توجه و نظارت جدی قرار گیرد که به بافت و هویت روستاها آسیبی وارد نشود.

عبداللهی گفت: برخی ساخت و سازهای غیر مجاز از گذشته در نقاط مختلف البرز صورت گرفته که اکنون مشکلات و چالش هایی را فراهم کرده است از این رو ضرورت دارد که پس از این اجازه هیچ گونه تخلفی را ندهیم و تا جای ممکن برای حل معضلات گذشته چاره اندیشی کنیم.

وی افزود: عواقب تخلف ها متوجه مردم است بنابراین باید مردم را از مشکلات و گرفتاری های آینده مطلع کنیم تا همراهی بیشتری در ساماندهی ساخت و سازها داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس

ایسنا/البرز رئیس پلیس راه البرز از بارش پراکنده باران در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پیمان کرمی روز جمعه ۱۴ اردیبهشت گفت: اکنون در جاده کرج - چالوس شاهد بارش باران هستیم که سبب لغزندگی سطح معابر شده است.

وی گفت: رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه