Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر چهارشنبه روابط‌عمومی سپاه استان قم، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در این مراسم، با حکمی به پیشنهاد سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم؛ سرهنگ حسین تناور را به عنوان فرمانده جدید لشکر ۱۷ امام علی ابن ابیطالب(ع) معرفی و برای وی آرزوی توفیق روز افزون مسالت کرد.  

پیش از این سردار اسدالله گنجعلی فرماندهی لشکر امام علی ابن ابیطالب(ع) را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه قم، سردار سیدی از فرماندهان سابق سپاه استان قم، سردار رفیعی فرمانده سپاه قزوین، حجت‌الاسلام سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم، خانواده شهدا، سردار غلامرضا جعفری از فرماندهان سابق سپاه قم و سرهنگ مهرداد حاجی زاده معاون اجرایی فرماندهی قم نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها قم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی زمینی سپاه پاسداران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی زمینی سپاه پاسداران قم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی زمینی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد