Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@12:49:52 GMT

رایکایی‌ها پاسخ پیروز قربانی را دادند

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۳۴۲۰

رایکایی‌ها پاسخ پیروز قربانی را دادند

باشگاه رایکا بابل با صدور بیانیه‌ای نسبت به صحبت‌های پیروز قربانی واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از صحبت‌های جنجالی پیروز قربانی بعد از برکناری‌اش از هدایت تیم رایکا بابل، هیات‌مدیره این باشگاه واکنش تندی نسبت به حواشی ایجاد شده داشت.

 

مدیران باشگاه رایکا ضمن بیان این مطلب که با تصمیم مدیریت باشگاه قرارداد سرمربی تیم آقای پیروز قربانی با باشگاه رایکا بابل فسخ شده و این سرمربی از سمت خود برکنار شده است، بیانیه‌ای را صادر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بیانیه‌ای باشگاه رایکا خطاب به هواداران این تیم آمده است:

«سرمربی بعنوان بالاترین شخص فنی در هر مجموعه ورزشی همانند سایر ارکان تیم موظف به حفظ شأن و جایگاه باشگاه بوده و می‌بایست اصول کلی اخلاقی آن مجموعه را رعایت کند لیکن با توجه به مصاحبه اخیر این سرمربی با سایت های ورزشی که نشان از کم تجربگی و فقدان رکن همدلی نامبرده با باشگاه داشته است.

از سویی رفتار خلاف اصول ورزشی وی در تمرین این تیم موجب گردید تا مدیریت باشگاه بر تصمیم ماهخوذه بیش از پیش استوار بوده و بدینوسیله قطع همکاری با این سرمربی مسجل بوده و با تشکیل فوری جلسه‌‌هیات مدیره نسبت به تعیین سرمربی جدید اقدام خواهد شد.»

دسته یک رایکا بابل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک رایکا بابل باشگاه رایکا پیروز قربانی رایکا بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها

ایسنا/اصفهان تیم گیتی‌پسند در دربی هندبالی اصفهان پیروز شد.

تیم هندبال گیتی‌پسند در چارچوب هفته نوزدهم لیگ‌برتر هندبال امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) در سالن ۲۵ آبان میزبان گیتی‌پسند هم‌شهری‌اش بود که این دیدار با برتری ۲۴ بر ۱۷ گیتی‌ها به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار دو تیم پا به پای هم پیش رفتند، اما نیمه دوم با عملکرد بهتر گیتی‌پسند شروع شد و آرام آرام از حریف فاصله گرفتند تا در نهایت ۲۴ بر ۱۷ گیتی پیروز این تقابل باشد.

مسلم زلفی، کاپیتان گیتی‌پسند پس از پیروزی برابر دیگر تیم اصفهانی، اظهار کرد: سپاهان نوین تیم جوانی دارد و یک هفته بود که آن‌ها را آنالیز کردیم. با مدیریتی که در نیمه دوم کردیم، توانستیم پیش بیفتیم.

او در خصوص شانس کسب سکو تیمش تصریح کرد: شانس داریم ولی باید با برد در دو بازی آینده به سکو نایب قهرمانی برسیم.

امیدرضا سرپوشی، دروازه‌بان گیتی‌پسند نیز تصریح کرد: می‌دانستیم سپاهان نوین تیم جوان و جنگنده‌ای هستند و همه بازیکنان با انگیزه بالایی می‌آیند. با تاکتیک و نکاتی که گفته شد توانستیم نتیجه بگیریم.

او با اشاره به بازی گلر دوم تیم در این تقابل افزود: کسری مثل برادر است و خوشحالم که به بازی آمد. از او بسیار راضی هستم و امیدوارم تمام گلرهای ذخیره حمایت شوند. خوشحالم که خودش را ثابت کرد.

سرپوشی تاکید کرد: بازی‌های سختی داریم که هر کدام حکم فینال دارد. عزممان را جزم کردیم تا لیگ را با شیرینی نایب قهرمانی تمام کنیم. امیدوارم بتوانیم این نتیجه را کسب کنیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین تهدید به تعلیق را نپذیرفتند
  • دانشجویان حامی فلسطین با تهدید به تعلیق عقب‌نشینی نکردند
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • کافی است انسان باشد!
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل