Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، این بازی به دلیل رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید در زمین بی طرف برگزار می شد. دو تیم در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و موقعیت های متعددی را خلق کردند اما این پرسپولیس بود که در دقیقه ۳۳ روی ارسال توپ علی شجاعی و ضربه سر کمال کامیابی نیا دروازه سپاهان را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نیمه امید عالیشاه مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت و به جای او مهدی ترابی به میدان آمد. در نیمه دوم نوید کیا برای تغییر نتیجه بازی تغییراتی را در ترکیبش به وجود آورد.

سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو به جای محمدرضا حسینی و محمدرضا خلعتبری به میدان آمدند. در این نیمه سپاهان تیم برتر میدان بود و فرصت های خوبی را بدست اورد اما دروازه پرسپولیس بسته ماند تا پرسپولیس فاتح نبرد بزرگ هفته با سپاهان باشد. پرسپولیس با این برد ضمن شکستن طلسم بازی در اراک ۲۵ امتیازی شد و به جایگاه دوم جدول صعود کرد. سپاهان هم با این نتیجه سومین شکست متوالی خود را در لیگ تجربه کرد.

ترکیب سپاهان: کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال علی‌محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی (کارت زرد)، فرشاد احمدزاده (کارت زرد)، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی (کارت زرد)، مهدی شیری، علی شجاعی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر.

کد خبر 646564 برچسب‌ها خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز (یکشنبه) خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بنابر روایت سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود. تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند. گفتنی است؛ پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900743

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!