Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: دنبال مساوی نبودیم، شاید مساوی برای حریف خوب بود، اما با همین بارندگی و شرایط زمین دنبال گل بودیم.

خبرگزاری میزان - علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در نشست خبری پس از دیدار مقابل هوادار اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*همه شرایط بازی را می‌دانند، بارندگی مزیت بر علت شد تا هر دو تیم بازی سختی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی جنگنده بود و شاید ۶۰-۷۰ درصد بازی در هوا بود که دردسر زیادی دارد و برای هر ۲ تیم سخت است. بازی هوادار را دیده بودیم، بچه‌های ما نیمه اول زیر فشار شدیدی که حریف داشت درآمدند.

*نیمه اول به شکلی که می‌خواستیم فشار تیم حریف را بگیریم، بازی را کنترل کردیم. بچه‌ها ما حریف‌گیری خوبی نسبت به بازی‌های قبلی داشتند. نیمه دوم سیستم را تغییر ندادیم، اما شرح وظایف یکی دو تا بچه‌ها را عوض کردیم، چون دیدیم خلاء‌هایی هست که می‌توان در خط دفاع هوادار استفاده کرد. موقعیت هم داشتیم، مهربان ضربه خوبی زد، اما رشادت تیم حریف توپ را از درون دروازه درآورد.

*باز هم بچه‌های ما دست بردار نبودند، موقعیت خوبی داشتیم که باز هم از آن استفاده نکردیم. نیمه اول تحت فشار و استرس بودیم، اما نیمه دوم بازی در اختیار ما بود و می‌شد شرایط به نفع ما باشد، اما اواخر بازی روی ضربه کرنر و ایستگاهی حریف بازی خطرناک شد. از بازیکنان تشکر می‌کنم که در شرایط بارندگی و زمین (اگر کسی ناراحت نمی‌شود اسم زمین را می‌آورم) جنگ کلادیاتور‌ها بود.

*خودم دلم برای بازیکنان می‌تپید که اتفاقی برای بازیکنان دو تیم پیش نیاید. بازیکنان من جنگدیدند، موقعیت ساختند، چون ساختن موقعیت سخت است. ما جلوی سپاهان، فولاد موقعیت ساختیم، گل زدیم، موقعیت پنالتی هم داشتیم که نگرفتند. دنبال مساوی نبودیم، شاید مساوی برای حریف خوب بود، اما با همین بارندگی و شرایط زمین دنبال گل بودیم، در یک قدمی ۳ امتیاز بودیم که نگرفتیم، اما از تلاشی که بچه‌ها کردند تشکر می‌کنم.

*روز به روز در حال پیشرفت هستیم، در این زمین که به خاطر آب اذیت شدیم، تیم ما از ارسال، بازی بلند حریف صدمه ندید. روی این موضوع کار می‌کنیم. ضربات ایستگاهی هم ضرباتی است که روی آن کار می‌کنیم. ضعف هست که در حال برطرف کردن آن هستیم. کارشناسان گفتند ۲ پنالتی ما با فولاد و یک پنالتی با استقلال که ۷۰ درصد گفتند درست است، گرفته نشد همینطور گل آفساید نساجی و ... عدالت رعایت شده بود همین الان ۱۶-۱۷ امتیاز داشتیم، سرخورده نشدیم، صحبت کردیم، اعتراض به حق را هم انجام می‌دهیم و وقتی اعتراض می‌کنیم آن را به خاطر شهرمان و استان پیگیر هستیم.

*برخی می‌گویند زمین را رها کن، پنالتی را رها کن؛ چرا ایراد می‌گیری؟ اما این‌ها واقعیت است یک پنالتی برای یکی از تیم‌ها کم و زیاد گرفته‌اند همه دنیا را به آتش کشیدند، اما تیم مظلوم فجرسپاسی را حساب کنید. اگر گل آفساید نساجی را گرفته بودند یک امتیاز، استقلال را گرفته بودند باز هم امتیاز بود. نه ناله کردیم نه چیزی و کار می‌کنیم. شاید میانگین سنی ما ۲۳ سال باشد، نوع بازی را ببینید؛ تیم ما شکل گرفته، بالا آمده است.

بیشتر بخوانید: کلانتری: هوادار در ۳ بازی اخیر شرایط بهتری پیدا کرده/ برای ۳ امتیاز به میدان می‌رویم

انتهای پیام/

برچسب ها: علی اصغر کلانتری فجرسپاسی شیراز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فجرسپاسی علی اصغر کلانتری فجرسپاسی شیراز بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه 4-2 شکست خورد. بارسا علیرغم از دست دادن رتبه دوم، با این نتیجه قهرمانی زودهنگام رئال مادرید را مسجل کرد.

ژاوی هرناندز پس از شکست تیمش گفت:"توضیحی برای این شکست ندارم. ما روی مسابقه مسلط بودیم و آن را کنترل کرده بودیم. نتوانستیم گل سوم را بزنیم و سپس سه گل خوردیم."

ناراحتی از شکست؟

واقعاً مایه شرمساری است. ما خیلی خوب بازی می‌کردیم. در این مسابقه فقدان رقابت و بلوغ و همینطور خطاهای فردی را دیدیم که نباید در این سطح اتفاق بیفتد.

گفتگو با سرمربی حریف؟

میشل به من گفت که نمی‌توانست باور کند چطور در این بازی برنده شدند. باید این فصل را فراموش کنیم و فصل بعد دوباره تلاش کنیم.

گل‌های حریف؟

آن‌ها به خاطر اشتباهات ما در عرض دو دقیقه دو گل به ثمر رساندند. فصل گذشته اشتباهات فردی را کم کردیم اما در این فصل آن‌ها را دو برابر کردیم! امیدواریم 12 امتیاز باقیمانده را کسب کنیم.

ذهنیت تیم؟

ما در مورد ذهنیت تیم زیاد صحبت می‌کنیم تا سعی کنیم از این نوع اشتباهات اجتناب کنیم، اما این اشتباهات همچنان اتفاق می‌افتد. باید خیلی تغییر کنیم تا بتوانیم در فصل آینده دوباره رقابت کنیم. در هر وضعیت نامطلوبی، ما از نظر روانی دچار فروپاشی می‌شویم. این مسئله مربوط به بلوغ است.

واکنش شما به نتیجه؟

ما مسابقه‌ای را که کنترل کرده بودیم، باختیم. امروز آرام ماندن بسیار سخت است. بسیار ناراحت و عصبانی‌ام. 60 دقیقه اول خوب بودیم. واقعاً مایه شرمساری است. ما امروز دو روی یک سکه را زندگی کردیم. بازی درخشان تا دقیقه 60. بعد از دقیقه 60 هم مانند تمام فصل، اتفاقات قدیمی تکرار شد.

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست