Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان عصر چهارشنبه در ستاد مدیریت بحران استان کرمان گفت: سامانه بارش زا از امروز به مدت ۵ روز در کرمان فعال می‌شود و هم اکنون بارندگی در برخی از شهرستان‌ها آغاز شده است به همین دلیل تمام مدیران به خصوص فرمانداران در شهرستان‌های مختلف باید با توجه به هشدار‌های روز‌های اخیر تدابیر لازم را انجام داده باشند و طی روز‌های آینده نیز پای کار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینی وند ادامه داد: فرمانداران استان کرمان باید خود را برای سخت‌ترین شرایط آماده کنند که با مشکل در زمان بحران مواجه نشوند.

او با تاکید بر اینکه باید همه تدابیر اندیشیده شود تا هیچ زمینه‌ای برای خسارت مالی و جانی به مردم به خصوص در روستا‌ها و مناطق دور افتاده وجود نداشته باشد و هلال احمر نیز باید در آماده باش کامل باشد.

او با تاکید بر لزوم بسیج همه امکانات و خودداری از تعلل ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید با یکدیگر همکاری کنند همچنین مساله رصد وضعیت موجود نیز باید به خوبی انجام شود.

او با اشاره به لایروبی رودخانه‌های اصلی استان گفت: در زمان باقیمانده باید در صورت نیاز به لایروبی اقدامات لازم انجام شود و اطلاع رسانی دقیق نیز به مردم به خصوص در روستا‌ها انجام شود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف و باران آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد

یوسف خدادادی امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت حدنگاری در گرمی (مغان) گفت: پارسال به طور میانگین برای ۱۹ درصد اراضی زراعی این شهرستان اسناد رسمی صادر شد که امسال به ۳۰ درصد افزایش یافت و تلاش می‌شود تا پایان سال این رقم به ۴۵ درصد برسد.

معاون دادگستری استان اردبیل با اشاره به اولویت اجرای قانون حدنگاری در دستگاه قضایی و اهتمام به اجرای دقیق و کامل آن، افزود: پیشرفت‌های خوبی در سایه همکاری و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط از جمله در بحث صدور اسناد زراعی انجام شده است.

به گفته او، اجرای قانون حدنگاری و تثبیت مالکیت موجب شفافیت و پیشگیری از بروز فساد و وقوع جرم می‌شود و در کاهش اختلاف‌های ملکی و میزان ورودی پرونده‌ها به محاکم نیز بسیار موثر است؛ از این رو موضوع در شورای حفظ حقوق بیت‌المال تا رسیدن به نتیجه به جد پیگیری می‌شود.

خدادادی اظهار کرد: اراده جدی بین مسئولان شهرستان گرمی برای اجرای کامل قانون حدنگاری وجود دارد که انتظار می‌رود در سایه این اراده و انجام هماهنگی‌های لازم، به هدفگذاری‌های ترسیم شده در راستای صدور اسناد مالکیت اراضی زراعی این شهرستان دست یابیم.

او با بیان اینکه تصمیم‌هایی نیز در مورد بافت‌های مسکونی گرفته شده است، افزود: در همین راستا سه هزار و ۴۰۰ فقره پرونده در حال رسیدگی بوده و هماهنگی لازم برای سرعت‌بخشی به صدور اسناد این زمین‌ها انجام شده است.

معاون دادگستری استان اردبیل بیشترین مشکل در صدور اسناد اراضی زراعی را کمبود نیروی انسانی واحدهای ثبتی و نبود اداره ثبت در بخش انگوت عنوان کرد و ادامه داد: این موضوع در نشست‌های کمیته استانی مطرح می‌شود تا نسبت به برطرف کردن آن اقدام لازم صورت گیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران