Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:00:58 GMT

حمیداوی: خیلی‌ها دوست دارند پدیده سقوط کند

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۳۵۲۶

حمیداوی: خیلی‌ها دوست دارند پدیده سقوط کند

به گزارش ایرنا، «فرهاد حمیداوی» پس از پایان بازی پیکان و پدیده که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه داور بازی کاری کرد که نتوانیم به پیروزی برسیم و در نهایت به تساوی دست یافتیم.

وی افزود: امروز داور تمام صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود پیکان سوت زد. ما یک گل زدیم و گل دیگری را به ثمر رساندیم که داور آفساید گرفت در شرایطی که اینطور نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیداوی اضافه کرد: تا دقیقه ۷۰ توپ و میدان در اختیار ما بود و نمایش قابل قبولی داشتیم اما به آن چه باید می‌رسیدیم، دست نیافتیم.

وی ادامه داد: من از تیمم راضی هستم. هنوز تا پایان مسابقات، هفته‌های زیادی باقی مانده است و روز به روز بهتر خواهیم شد.

وی تاکید کرد: گفتند که حمیداوی‌ها می‌آیند و می‌روند ولی من می‌گویم که این تیم هم سقوط کند، من هستم و این تیم را مثل بچه‌هایم دوست دارم و همیشه کنار آن خواهم ماند.

مالک باشگاه پدیده گفت: پدیده در مشهد هم میهمان است، روز قبل از بازی به ما زمین ندادند، هیات فوتبال دوست دارد که این تیم سقوط کند. 

تیم‌های پیکان تهران و پدیده مشهد از ساعت ۱۵ امروز(چهارشنبه) در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف هم رفتند که این مسابقه حساس در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

برچسب‌ها تیم فوتبال پدیده مشهد فوتبال فرهاد حمیداوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده مشهد فوتبال فرهاد حمیداوی تیم فوتبال پدیده مشهد فوتبال فرهاد حمیداوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که اشتباه مهلک آندره اونانا باعث ‏شد منچستریونایتد پیروزی 1-0 مقابل برنلی آخر جدولی را با تساوی ‌‏1-1 عوض کند هواداران به خاطر وضعیت نابسامان تیم‌شان و این ‏نتیجه از سرمربی تیم، اریک تن‌هاخ انتقام گرفته و لحظات سختی ‏برای او در الدترافورد خلق کردند. ‏

این تساوی در الدترافورد باعث شد امیدهای شیاطین سرخ به کسب ‏سهمیه لیگ قهرمانان عملا ناامید شود. ‏

در بازی امروز آنتونی 11 دقیقه مانده به پایان اولین گل خود در این ‏فصل لیگ برتر را زد تا یونایتد به برد امیدوار شود. شیاطین سرخ با ‏اینکه خیلی خوب بازی نکرده بودند ولی سه امتیاز را در جیب‌شان ‏می‌دیدند اما اشتباه اونانا باعث شد برنلی توسط زکی عمدونی به گل ‏برسد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. ‏

وقتی سوت پایان مسابقه زده شد در الدترافورد صدایی جز سوت‌های ‏کرکننده شنیده نمی‌شد. بعد از چند دقیقه سوت زدن، هواداران ‏شروع به سر دادن شعارهای تند علیه تن‌هاخ کرده و او را هو کردند. ‏

این اولین بار نیست که اریک تن‌هاخ در این فصل هو می‌شود. ولی ‏شدت شعارها علیه او نشان می‌دهد که طاقت هواداران یونایتد طاق ‏شده است. ‏

دیگر خبرها

  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • پافشاری بر پدیده «اوج نفت» هرج و مرج انرژی را تشدید می‌کند
  • سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم