Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - همزمان با سایر نقاط کشور، مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی‌ماه در سطح استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، نهم دی‌ماه سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، روزی که مردم بیدار ایران در جای جای ایران با راهپیمایی خود، توطئه دشمنان را خاموش و بصیرت خود را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 88 پس از ایجاد فتنه از سوی ضد انقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی ایران، مردم در برخی استان‌ها در هشتم دی‌ماه و در دیگر استان‌ها در نهم دی‌ماه، بیداری خود را نشان دادند و ثابت کردند هرگز فریب حیله و مکر دشمنان را نمی‌خوردند.

همه ساله پس از سال 1388، سالروز حماسه نهم دی‌ماه بعنوان روز بصیرت گرامی داشته می‌شود و مراسماتی در جای جای ایران اسلامی و همچنین استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه در شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری فردا ساعت 10 صبح در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود، سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز است.

150 برنامه در دهه بصیرت و سالگرد شهادت «حاج قاسم» در استان قزوین برگزار می‌شود‌بصیرت مردم در سال 88 چشم فتنه را کور کرد" بصیرت و ولایتمداری" فتنه‌های دشمن را خنثی می‌کند

بقیه شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری نیز در شهرهای خود شاهد برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه هستند. این مراسمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری مراسم بزرگداشت یوم الله برگزار می شود نهم دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود

مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید "حجت‌الله یوسفیه" امروز در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» ساعت 10:30 امروز یکشنبه 16 اردیبهشت در وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

آغاز تشییع پیکر شهید از میدان فردوسی است و سپس مراسم مداحی، روضه‌خوانی و وداع با پیکر شهید در نمازخانه وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

حجت‌الله یوسفیه از شهدای 8 سال دفاع مقدس است که در سال 1364 در عملیات والفجر 9 در منطقه سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت رسیده بود و اکنون بعد از 39 سال تفحص شده و به وطن بازگشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود