Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار با تیم فوتبال هوادار تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار کرد: بارندگی باعث شد هر ۲ تیم کار سختی را در پیش داشته باشند. بازی جنگنده و سختی بود و ۶۰ تا ۷۰ درصد بازی روی هوا بود. قصد داشتیم در نیمه نخست فشار تیم فوتبال هوادار را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم هم سیستم خود را تغییر ندادیم و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم.

او گفت: در نیمه اول تحت فشار و استرس بودیم، اما در نیمه دوم بازی در اختیار ما بود. دنبال کسب تساوی نبودیم، شاید این تساوی برای هواداری‌ها خوب باشد، اما بارندگی کار ما را برای رسیدن به گل سخت کرد. در یک قدمی کسب ۳ امتیاز بودیم، اما نشد. از تلاشی که بازیکنان تیم فجر انجام دادند، تشکر می‌کنم.

او افزود: در پست‌های غیر تخصصی از بازیکنان استفاده می‌کنم. به دلیل سلامتی فرزان جرات نکردم او را بازی دهم. اگر مربی بی انصافی بودم او را به مدت ۷۰ دقیقه وارد زمین می‌کردم، اما ترسیدم. در دیدار گذشته به یک بازیکن ۲۱ ساله بازی دادم، اما نمی‌توانم سر او را ببرم که حتما برای ما گل بزند. ما ۱۴ بازیکن از تیم امید به تیم فجر ملحق کرده ایم. تیم فجر همیشه به این شکل بوده و هر مربی و مدیری آمده و رفته همین روال بوده است. باید صبر کنیم تا همه چیز خوب شود.

بیشتر بخوانید

کلانتری: مقصر باخت و مسائل فنی که به وجود آمد من سرمربی هستم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

غیبت دو بازیکن ایرانی در بازی‌های تیم کایسری‌اسپور همچنان ادامه خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از IHA ترکیه؛ تیم فوتبال کایسری‌اسپور در 6 بازی اخیرش در سوپرلیگ ترکیه از کسب پیروزی بازمانده و به 2 تساوی و 4  شکست دست یافت. این تیم امیدوار است در بازی یکشنبه آینده برابر بندیک‌اسپور بتواند به هر 3 امتیاز دست یابد و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی با رسیدن به امتیاز 40 ارتقاء دهد.

بر اساس این گزارش؛ کایسری‌اسپور در بازی با بندیک‌اسپور بازیکنان ایرانی خود یعنی مجید حسینی و علی کریمی را همچنان به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نخواهد داشت.

در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ فوتبال ترکیه تیم کایسری‌اسپور با 37 امتیاز چهاردهم است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟