Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، شهردار مشهد با صدور حکمی حسین باغ‌گلی را به عنوان معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد منصوب کرد.

در حکم سید عبدالله ارجائی خطاب به باغ‌گلی آمده است:

نظر به مراتب تخصص و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به عنوان معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با توکل به خداوند متعال، سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری، قانون و با اجرای دقیق سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی دوره ششم مدیریت شهری در خدمت به زائران، مجاوران و خادمین بارگاه منور رضوی موفق و موید باشید.

حسین باغ‌گلی نخستین گزینه تصدی وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم بود که نتوانست از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرد.

حسین باغگلی متولد ۱۳۵۷ و دارای دکتری علوم تربیتی ‏‏در گرایش فلسفه تعلیم و تربیت از دانشگاه فردوسی مشهد و هم‌اکنون عضو هیات علمی این دانشگاه است. ‏وی دارای دیپلم فنی و حرفه‌ای در رشته الکتروتکنیک، کارشناس علوم تربیتی در گرایش مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی از دانشگاه فردوسی ‏مشهد است. باغگلی مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم تربیتی با گرایش تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش از دانشگاه تهران و دکتری خود را از دانشگاه فردوسی مشهد گرفته است.‏

باغگلی در سال ۱۳۹۷ با حکم سیدابراهیم رئیسی، تولیت وقت آستان قدس رضوی، به عنوان مدیر بنیاد فرهنگی آستان قدس رضوی منصوب شد. از دیگر فعالیت‌های باغگلی عضویت در‏ هیات مدیره موسسه جوانان آستان قدس رضوی، عضویت در هیات اندیشه‌ورز کودک و ‏نوجوان حرم مطهر، عضویت در هیات امنای فرهنگسرای کودک و ایمنی شهرداری مشهد، ‏عضویت در هیئت‌امنای فرهنگسرای کودک و آینده شهرداری مشهد و عضویت در هیات اندیشه‌ورز اداره کل ‏امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی اشاره کرد.

وی همچنین عضو متخصص کارگروه پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و دبیر شورای ‏علمی جشنواره ملی فعالیت‌های دینی و قرآن معلمان ابتدایی دانشگاه فرهنگیان است.‏

کد خبر 646569 برچسب‌ها خبر ویژه شهرداری سید ابراهیم رئیسی مشهد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر ویژه شهرداری سید ابراهیم رئیسی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

به گزارش صدای ایران از ایسنا،محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه گفتگو با برخی دانشجویان دانشگاه یاسوج در محوطه این دانشگاه در جمع خبرنگاران افزود: اساتید چشم و چراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

وی اظهارکرد: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنها نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

زلفی گل تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

وی ادامه داد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

وزیر علوم بیان کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • افزایش حداقل دستمزد به‌جای حق مسکن/ پیشنهادی بررسی می‌شود که کارگران پس از ۵ سال کار دائمی شوند
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴