Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:42:29 GMT

سردیس حاج قاسم سلیمانی در پیشوا رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۳۹۴۰

سردیس حاج قاسم سلیمانی در پیشوا رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، علی فروزانفر رئیس حوزه هنری استان تهران در نشست رسانه ای کاروان روایت حبیب در استان تهران که به میزبانی شهرستان پیشوا برگزار شد، اظهار کرد: بنده و حوزه هنری استان تهران افتخار می کنیم که در استان تهران و دیار ۱۵ خرداد روایت حبیب(حاج قاسم سلیمانی) در حوزه  هنری انجام می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کاروان هنری روایت حبیب شروع کار خود را از کرمان و از مزار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز کرد و در بیش از ۱۰ استان دیگر فعالیت هنری خود را به نمایش گذاشته است.

مسؤول هنری استان تهران افزود: در شهرستان پیشوا رونمایی از سردیس حاج قاسم سلیمانی در صحن امام زاده جعفر پیشوا خواهیم داشت و کاروان هنری روایت حبیب در دیار ۱۵ خرداد و سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا برنامه اجرا خواهد کرد و این برنامه ها با حضور هم رزمان حاج قاسم سلیمانی و خانواده معظم شهید انجام می شود.

وی در ادامه در خصوص رونمایی از سر دیس حاج قاسم سلیمانی توسط خانم زینب سلیمانی گفت: رونمایی از سر دیس توسط خانواده و دختر حاج قاسم سلیمانی انجام نمی گیرد و هرگونه شایعه در این خصوص را تکذیب می کنم بلکه رونمایی با حضور مسؤولان استانی و کشوری انجام می شود.

مسؤول هنری استان تهران خاطرنشان کرد: از برنامه های مهم این مراسم برنامه شب خاطره گویی است که با حضور خانواده حاج قاسم سلیمانی و مسؤولان کشوری و لشکری در امام زاده جعفر پیشوا برگزار می شود.

فروزانفر در پایان گفت: همزمان با اجرای این برنامه در دیار ۱۵ خرداد فعالیت‌های نمایشی و هنری، قصه گویی و موسیقی حماسی نیز انجام می شود.

حسین قاسمی رئیس حوزه هنری جنوب شرق استان تهران در ادامه این مراسم گفت: خوشحال هستیم که اولین فعالیت گروه هنری جنوب شرق استان تهران با موضوع روایت حبیب و با نام حاج قاسم سلیمانی آغاز به کار می کند، امیدواریم بتوانیم ترویج دهنده خوب و لایق در مکتب حاج قاسم سلیمانی باشیم.

وی گفت: حوزه های هنری معمولا در مرکز استان ها اقدام به برگزاری فعالیت‌های هنری می کند، برای اولین بار است که حوزه هنری در شهرستان اقدام به برگزاری مراسم شهرستان  پیشوا انجام می شود.

قاسمی تصریح کرد: این برنامه با حضور ۶۰ هنرمند مطرح کشوری و حدود ۲۰  هنرمند بومی انجام می شود، اولین روز برنامه روایت حبیب در شهرستان قرچک برگزار می شود و مراسم یادبود شهید حاج حسن ایرلو نیز در این مراسم انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: دومین برنامه روایت حبیب در شهرستان ورامین و در  ورزشگاه شهید گلعباسی ورامین انجام می شود که با شهدای ۱۰ دی ۵۷ تلفیق خواهد شد چرا که شهدای ۱۰ در مسیر پیروزی انقلاب قدم برداشتند و به درجه رفیع شهادت نایل آمدند تا پایه گذار  پیروزی انقلاب اسلامی ایران  بودند.

حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه پیشوا در نشست رسانه ای کاروان هنری روایت حبیب اظهار داشت: خوشحال هستیم که برنامه روایت حبیب به میزبانی شهرستان پیشوا برگزار می شود، از مجموعه هنری مکتب حاج قاسم تقدیر می کنیم که این برنامه در دیار ۱۵ خرداد برگزار می شود.

وی گفت: برنامه های متنوعی در حوزه هنری در شهرستان دیده شده است و در بحث روایت حبیب همه دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند و همه نسبت به حاج قاسم سلیمانی ادای احترام می کنند و امیدوارم برنامه خوبی باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه پیشوا حسین قاسمی روایت حبیب هنری استان تهران حاج قاسم سلیمانی روایت حبیب دیار ۱۵ خرداد برگزار می شود انجام می شود حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمد اصغرزاده رییس حوزه هنری استان سمنان گفت : این مدرسه ب اهزینه بازسازی دو میلیارد تومان با هدف روایتگری بومگرایانه در دو بخش تولیدات فرهنگی هنری و برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف رویات قابلیت‌های گوناگون استان سمنان حتی در بخش گردشگری روایت  فعالیت می‌کند
درمراسم افتتاح این مدرسه که با حضور مهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی هم حضور داشت ، سعید لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: در این مدرسه با فعالیت بومگرایانه روایت‌های انقلاب اسلامی با زبان هنر ماندگار خواهد شد
فرج الله شوشتری سرپرست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان هم گفت: جنگ امروز جنگ روایتهاست و حفظ هویت و اصالت ملی در سایه روایت درست از خدمات ارزشمند به انقلاب است
در این مراسم حکم مدیریت مدرسه ملی روایت به حسینعلی جعفری از نویسندگان بنام استان سمنان و کشور اعطا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی