Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@12:39:39 GMT

عکاس مشهور سینما به کما رفت

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۳۹۹۸

عکاس مشهور سینما به کما رفت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، امیر پورمند دوست و همکار بابک برزویه درباره‌ وضعیت سلامت این عکاس گفت: آقای برزویه از هفته گذشته دچار عارضه مغزی شده است و هم‌اکنون شرایط خوبی ندارد.

به گفته وی برزویه هم‌ اینک در کما به سر می‌برد و در آی سی یو بیمارستان ایران مهر بستری شده است.

بابک برزویه پیشتر هم دچار عارضه مغزی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 646577 برچسب‌ها خبر مهم سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»

سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ماه ۱۴۰۳ و در هفته‌ای که از اکران فیلم‌های نوروزی گذشت در مجموع میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب در ۷۶۱ هزار سانس بود که توانست ۴۲ میلیارد و ۵۵۳ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان فروش داشته باشد و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۲۳۲ هزار بلیط به ارزش ۱۲ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان بفروشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار بگیرد.

فیلم سینمایی «مست عشق» محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد؛ توانست ۱۴۸ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان بفروشد و در هفته اول اردیبهشت ماه در رتبه دوم فروش گیشه قرار گیرد‌.

«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش ۱۹۵ هزار بلیط به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان ۹۸ هزار مخاطب شد و توانست پنج میلیارد و ۵۰۷ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه چهارم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» در هفته گذشته با فروش ۳۲ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • نحوه طبخ و سرو سیری پای توسط یک آشپز مشهور خیابانی (فیلم)
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!