Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران رم امروز به توافقات شخصی کامل با میتلند نایلز دست یافتند

به نظر می رسد که اولین خرید زمستانی جالوروسی از انگلیس می آید.

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، مدیران رم امروز گام مهمی در مسیر انتقال اینزلی میتلند نایلز برداشتند و با این بازیکن به توافق شخصی رسیدند. رم برای جذب میتلند نایلز به صورت قرضی همراه با بند خرید اختیاری اقدام کرده است، به همین دلیل بازیکن ۲۴ ساله در ابتدا با انتقال مخالفت کرد چون تمایلی به حضور کوتاه مدت در ایتالیا نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس از صحبت با سران رم، میتلند نایلز از برنامه ریزی باشگاه برای خرید قطعی او در پایان فصل اطمینان حاصل کرد تا رضایتش را اعلام کند.

تنها موضوع قابل بحث باقی مانده در راه این انتقال، توافق آرسنال و رم بر سر مبالغ آن است. توپچی ها با فرمول معامله مشکلی ندارند اما رقم درخواستی بالاتری نسبت پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی رم دارند. با توجه به اتفاقاتی که تابستان گذشته در مورد گرانیت ژاکا رقم خورد، به نظر می رسد که توافق دو باشگاه به راحتی حاصل نخواهد شد، اما رمی ها تلاش می کنند که پیش از شروع نیم فصل دوم سری آ خرید اینزلی میتلند نایلز را نهایی کنند.

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها گل سپاهان به پرسپولیس دو برادر گمشده را به هم رساند تعویض مهاجم پرسپولیس با مهاجم پرسپولیس در آستارا طراحی لباس رئال مادرید با طرح اونجرز توسط آدیداس / فوتی هدلاینز بیشترین مبلغ صرف شده برای نقل و انتقالات در قرن 21 (عکس)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میتلند نایلز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال قلب پیوندی توسط هوانیروز

قلب جوان ۲۴ سالهٔ اهل رفسنجان که دچار مرگ مغزی شده بود، با کمک هوانیروز ارتش برای انجام عمل پیوندمنتقل شد.

به دلیل اهمیت عمل پیوند این انتقال عضو در مدت ۶۵ دقیقه از کرمان به بیمارستان مسیح دانشوری تهران انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انتقال قلب پیوندی توسط هوانیروز
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • فیلمی از شیوه انتقال آذوقه به عشایر محاصره شده در سیل
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • انتقال آذوقه به عشایر روستاهای آبدانان
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • ببینید/«کیت انتقال ژن» چیست؟