Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:58:51 GMT

سجادی : طرح آمایش سرزمینی ورزش کشور تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۴۰۸۹

سجادی : طرح آمایش سرزمینی ورزش کشور تکمیل شد

به گزارش ایرنا، " سید حمید سجادی" روز چهارشنبه  در بازدید از طرح های شهرستان اسلامشهر برخی نیازها و کاستی های ورزشی این شهرستان را مورد توجه قرار داد و در دیدار چهره به چهره با ورزشکاران دومیدانی، ورزشکاران ملی پوش بانوان و تیم دسته یکی فوتبال اسلامشهر مشکلات آنان را بررسی و قول مساعد برای رفع آن داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار همچنین با بیان اینکه در سه ماه گذشته و در زمان رای نمایندگان در صحن مجلس قول هایی از جمله تهیه سند آمایش سرزمینی ورزش را داده بودم تا بتوان بر مبنای آن برنامه ریزی های لازم را برای توسعه ورزش استان‌ها مدنظر قرار دهم خاطر نشان کرد: تمام قول های من انجام شد و تکمیل و ساخت سازها براین مبنا خواهد بود.  

سجادی با اشاره به طرح آمایش سرزمینی ورزش، گفت که با این طرح در اسلامشهر می توان مجموعه  هایی از جمله خوابگاه، مهمانسرا، هتل و پزشکی ورزشی ایجاد کرد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه شایستگی تهران و توابع استان همچون اسلامشهر را نمی توان فراموش کرد گفت: هر زمانی که حال استان تهران در ورزش خوب بود شاهد کسب مدال های ارزشمندی در مسابقات آسیایی، بین المللی و المپیک خواهیم بود چرا که باید دید و چشم انداز خوبی برای آن متصور شد.  

به گفته وی تا کنون(طی سه ماه گذشته به عنوان وزیر) به ۱۴ استان نیز سفر داشته و آمایش آنها بررسی شد.  

وی همچنین به خانه جوان شهرستان اسلامشهر نیز اشاره کرد و گفت: این خانه در یک هزار متر مربع مساحت در بازه زمانی ۲ ساله تکمیل خواهد شد.  

سجادی با بیان اینکه این خانه می تواند محیطی برای حضور تشکل ها و سازمان های مردم نهاد شود افزود: این مجموعه ها محل بروز و حضور قشر جوان خواهد شد تا استعداد های آنان معرفی شود.  

وزیر ورزش بیان کرد که تا تکمیل این خانه جوان(دربازه زمانی ۲ ساله) به صورت استیجاری فضای مورد نظر در خدمت جوانان است.  

اسلامشهر در رده های پایه ورزش سرآمد است
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این شهرستان در بخش پایه و رده های مختلف تیم ملی ورزشکاران خوبی را معرفی کرده است گفت: اسلامشهر در بخش ورزش رزمی، والیبال و رشته های سالنی با استعداد است.  

سجادی با بیان اینکه نمی توان شایستگی ورزش اسلامشهر را فراموش کرد گفت: با ایجاد استادیوم، سالن، خوابگاه ورزشی و تمرینی در این شهرستان می توان شاهد ارائه خدمت به شهرهای مختلف شد و بتوان از ظرفیت این منطقه به خوبی استفاده کرد.

معرفی پیمانکار جدید خانه جوان اسلامشهر تا ۷۵ روز آینده

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران نیز در  بازدید وزیر ورزش به اسلامشهر با بیان اینکه استان تهران از لحاظ سرانه ورزشی فقیر است گفت: بنا داریم تا ۲ ماه و نیم آینده با فراخوان مزایده آگهی پیمانکار جدید را برای ساخت این مجموعه انتخاب کنیم.  

نصرالله پریچهره با بیان اینکه اعتبار تکمیل و بهره برداری خانه جوان اسلامشهر در سال ۱۳۹۷ مصوب شد خاطر نشان کرد: در آن سال یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل این طرح اختصاص یافت که به علت پیگیری نشدن آن این پروژه به مرحله اجرا نرسید.  

پریچهره با بیان اینکه این شهرستان از قطب های ورزشی و قهرمان پرور در سطح استان تهران محسوب می‌شود گفت: امیدواریم با اعتبارات تخصیصی قدم های خوبی برای رشد ورزش این شهرستان برداریم .

بازدید ۲ ساعته وزیر ورزش و جوانان عصر امروز از خانه جوان(کلنگ زنی)، بازسازی از پایگاه قهرمانی کشتی شهید تهرانی و ورزشگاه هفت هزار نفری اسلامشهر انجام شد.  

برچسب‌ها حمید سجادی اسلامشهر نصرالله پریچهره

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمید سجادی اسلامشهر نصرالله پریچهره حمید سجادی اسلامشهر نصرالله پریچهره وزیر ورزش و جوانان استان تهران خانه جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: طبق برنامه مجموعه وزارت نیرو پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی پاییز امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لیکک، محسن منصوری عصر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان بهمئی اظهار داشت: 11 سال پیش خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی پروژه آغاز شد که تا ابتدای دولت سیزدهم تنها 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی با اشاره به اینکه این پروژه هم اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: امیدوارم تا مهرماه امسال پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد که انتظار می‌رود متولیان امر از الان تلاش خود را چند برابر کنند، زیرا هیچ کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

منصوری با اشاره به اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد بر تکمیل پروژه آبرسانی به بهمئی از طریق سد کوثر تأکید شد، افزود: یک هزار میلیارد تومان به پروژه اختصاص یافته است.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با افتتاح خط انتقال آب علاوه بر 5.5 میلیون متر مکعب برای شرب مردم، 3.5 میلیون مترمکعب برای حوزه صنعت و کشاورزی اختصاص داده می‌شود و شاهد ایجاد اشتغال خوبی در این دو حوزه خواهیم بود.

منصوری تأکید کرد: ما در مجموعه دولت در کنار استاندار و سایر مسئولان این استان و همچنین مجموعه وزارت نیرو با جدیت دنبال می‌کنیم که پروژه در موعد مقرر به اتمام برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • نصری: اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی