Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: مقصر باخت من بودم و درکل نتوانستیم تمرکز خوبی روی کار دفاعی داشته باشیم.

خبرگزاری میزان - رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

* به نفتی‌ها تبریک می‌گویم. در ۱۰ دقیقه اول خوب بودیم و می‌توانستیم به گل برسیم، اما بعد از آن نفت بازی را در اختیار گرفت و موقعیت هم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط طوری شد که گل اول را خوردیم و بعد از آن با تغییر سیستم جبران کردیم.

* امروز یک مقدار بی نظم بازی کردیم و گل دومی هم که خوردیم، اتفاقی افتاد که حتی خود نفتی‌ها هم گفتند بزنید بیرون، اما این اتفاق نیفتاد و گل خوردیم، کار درستی نبود. در کل از شرایط خودمان و بی نظمی که داشتیم، راضی نبودم و نتوانستیم امتیاز بگیریم.

* با اینکه باختیم، اما داوری خوب بود. در هفته‌های قبل هم که به ضرر ما گرفتند، هیچ اعتراضی نکردیم. این اولین باخت ما بود و امیدوارم آخرین باخت مان هم باشد. امروز مقصر اصلی من بودم و باید در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

* یک مقدار احساس کردم بچه‌ها با غرور وارد میدان شدند و فکر می‌کردند که بازی را برده‌اند و امیدوارم این شکست آن غرور را از بین ببرد و در بازی‌های بعدی دیگر این چنین نباشند. در مجموع همانطور که گفتم مقصر باخت بودم و نتوانستیم تمرکز خوبی روی کار دفاعی داشته باشم.

بیشتر بخوانید: خطیبی: هر تیمی از فرصت‌ها و موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند، برنده خواهد بود

انتهای پیام/

برچسب ها: رسول خطیبی آلومینیوم اراک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلومینیوم اراک رسول خطیبی آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد

ده روسی به تحسین از تیم ژابی آلونسو پرداخت اما تاکید کرد رم توانایی غلبه بر آنها را دارد.

در آستانه دیدار آاس رم و بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، دنیله ده روسی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفتگویی‌ با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ ده روسی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

لوکاکو؟ با توجه به تمرین دیروز، به نظر می رسد او احساس بسیار خوبی دارد، شاید امروز کمی بیشتر روی‌ او فشار بیاوریم و سپس تصمیم بگیریم. من هنوز شک دارم. اسمالینگ یک جلسه تمرین کامل را انجام داد، امیدوارم او و لوکاکو برسند. در مورد استفاده از یورنته در سمت راست، مطمئناً او می تواند آنجا هم بازی کند.

بایرلورکوزن؟ آنها شکست ناپذیر هستند و این ذهنیت برای لورکوزن ایجاد شده که تحت هر شرایطی شکست ناپذیر هستند. به نظر می رسد فوتبال برای آنها خیلی طولانی تر از ۹۰ دقیقه است. بازیکنان جالبی دارند. من برای مربی آنها احترام زیادی قائل هستم. چیزهای زیادی برای ترس وجود دارد.

گاهی اوقات ما در دقایق پایانی گل می زنیم، اما این موضوع علاوه بر شانس به آمادگی روحی و جسمی نیز بستگی دارد. ما هم اغلب مثل‌ لورکوزن در پایان بازی ها گل می زنیم؛ مثل‌ بازی با فیورنتینا، اودینزه یا ناپولی. هر دو تیم تا آخرین ثانیه مبارزه خواهند کرد. فکر نمی‌کنم شکست‌ناپذیر بودن، بار سنگینی داشته باشد، من هم دوست دارم که شکست ناپذیر باشم، فکر می‌کنم برای آنها مایه غرور و انگیزه است.

پاتریک شیک؟ او در رم پسری قوی‌ بود و حالا در لورکوزن، یک مرد قوی شده است. لورکوزن ترکیبی کامل، قوی و گسترده دارد. آنها به خوبی می دانند که باید چگونه بازی کنند.

ما درک درستی از سبک بازی آنها داریم. می دانیم که باید حمله کنیم اما مراقب هم باشیم. حالا روی بازی اول تمرکز کرده ایم و بعد به بازی برگشت فکر می کنیم. ما به بازی های سال گذشته فکر نمی کنیم، زیرا خیلی چیزها تغییر کرده است. آنها شکست نخورده اند، اما ما می توانیم این کار را انجام دهیم.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند