Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هر کسی که توانی دارد باید به کمک آموزش و پرورش بیاید اگر میخواهیم شهر خوب و شهروندی مطلوب داشته باشیم باید از آموزش و پرورش آغاز کنیم.

او افزود:   ۵۷ تیم در رشته‌های ورزشی قرار دارند اگر میخواهیم ورزشکاران خوبی تربیت کنیم باید به سراغ آموزش و پرورش آییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی تاکید کرد: دستگاه تعلیم و تربیت دستگاهی است که باید برنامه ریزی اصولی برای اجرای سند‌های بالا دستی بویژه سند تحول بنیادین داشته باشد.

او بیان کرد: از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان به خوبی استفاده خواهیم کرد نسل جوان و ظرفیت خوبی اینجاست، در هیچ جا نباید بی انصافی کنیم، ولی آموزش و پرورش یک نظام جاری است و نظام تعلیم و تربیت نباید متوقف  شود.

او تصریح کردد: سعی میکنم تمام تلاشم را کنم، جان خود را فدای مردم کنم تا اگر گلزار شهدا رفتم سرم را بالا بگیرم.

در پایان، احمد اسکندری نسب مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه معلمین انسان‌های عزیز و شریفی هستند و با کمترین توقع در فضا‌های محدود تلاش می‌کنند، گفت: عدالت آموزشی یکی از برنامه‌های اصلی مان بود.

مدیرکل سابق آموزش پرورش کرمان بیان داشت: اگر مدرسه درستی داشته باشیم کار تعلیم و تربیت بهتر خواهد بود اگر نمازخانه خوبی داشته باشیم نماز بهتر برگزار می‌شودو همچنین رشد میانگین نمره هایمان و در کنکور در کشور رتبه خوبی بود.

او با بیان اینکه در جذب نیرو‌های تبصره‌ای نیروی خوبی توانستیم جذب کنیم، افزود: همچنین تلاش کردیم به هر نحوی از بازماندگی دانش آموزان از تحصیل جلوگیری کنیم و بیش از ۹۵ درصد از معلمانمان در استان بومی هستند و بومی سازی در دستور کارمان بود.

اسکندری نسب بیان داشت: امروز به لطف خدا سکان آموزش پرورش استان به دست یک فرد خوب و پاکدست می‌افتد و خوشحال هستیم، قطعا دوره پر تحرک همراه با جهش اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدیرکل جدید آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی در مراسم گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز پیشرفت‌های چشمگیر در کشور را مدیون دانشگاه‌ها و دانشگاهیان دانست و با بیان اینکه این پیشرفت‌ها باید توسط خود دانشگاهیان روایت شود گفت: هر استاد دانشگاه و هر دانشجو می‌تواند یک رسانه باشد و امیدآفرینی کند.

وی با تاکید بر اینکه باید دانشگاه و تلاشگران آن را قدر دانست افزود: اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانشجو فارغ‌التحصیل شده و سه میلیون نفر از آنها مشغول تحصیل هستند به برکت مجاهدت‌های علمی دانشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها را باید گفت تا جوانان به آینده امیدوار شوند گفت: توقف در مسیر رشد و تعالی معنی ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی به سیر تحول در نسل‌های مختلف دانشگاه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: زمانی آموزش در مراکز دانشگاهی محور بود، بعد از آن تحقیقات اولویت یافت و امروز کارآفرینی در کنار آموزش و تحقیق ماموریت اصلی دانشگاه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت به وجود آمده که مایه امیدواری است افزود: دانشگاه آزاد به دلیل برنامه‌ریزی دقیق و اتکا به ظرفیت‌های درونی خود دستاورد‌های خوبی داشته است.

رحمتی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد در حوزه مهارت‌آفرینی نیز موفقیت‌های خوبی کسب کند گفت: دستاورد‌های دانشگاهی خوب روایت و منعکس نمی‌شود و مراکز دانشگاهی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • ‌۱۰۵ هزار معلم جدید جذب آموزش و پرورش خواهند شد‌
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود
  • گلایه تاکسی داران از تاکسی های گرانقیمت برقی
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند