Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@11:57:13 GMT

نکونام: کمک داور اشتباه کرد تا به گل نرسیم

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۲۴۵۳۳

نکونام: کمک داور اشتباه کرد تا به گل نرسیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود. آنالیز خوبی داشتیم و می‌دانستیم روی بازی مستقیم برنامه دارند. موقعیت هم داشتیم. کمک داور باعث شد که اشتباه کند و به گل نرسیم. در نیمه دوم بازی را در اختیار داشتیم. بعد از گل هم در صحنه اخراج توپ دست دروازه بان ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم عکس و تصویر را دیدم که آفساید نبود. 

وی ادامه داد: در مقاطعی استقلال به دروازه ما هم نزدیک شد و موقعیتی نداشت. اگر دقت می‌کردیم، به گل می‌رسیدیم. در نیمه دوم هم توانستیم حریف را کنترل کردیم و بازیکنانم هم جانانه جنگیدند.
 
سرمربی فولاد عنوان کرد: ما دو سال با تیم مشخص بازی می‌کنیم و تغییراتی نداشتیم و در مقابل استقلال تیم پر مهره‌ای است. در مجموع نیم فصل برنامه داریم تا در نیم فصل دوم بهتر شویم.
 
نکونام در پاسخ به این سوال که به نظر می رسید بازیکنان شما در خط میانی پاس آخر را به خوبی به مهاجمان نمی‌رساندند، اظهار داشت: این موضوع فنی است و در این مورد با بازیکنانم صحبت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: دردسر جدید برای مدیران پرسپولیس کارت بازی بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس صادر شد خطر از بیخ گوش استقلال رد شد!

257 251

کد خبر 1587507

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر بیست و یکم باشگاه استقلال باشگاه فولاد خوزستان فولاد خوزستان فرهاد مجیدی جواد نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور

به گزارش ورزش سه، تقابل استقلال و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران یکی از مهمترین نبرد های این فصل خواهد بود و شاگردان حمید مطهری با توجه به نزدیک شدن ملوان به رتبه آنها در جدول، سعی دارند تا بتوانند با پیروزی برابر آبی پوشان، وضعیت خوب جدولیشان را مدیریت کنند. 

یکی از مهمترین نکته های این دیدار، این است که استقلال در خط دفاعی اگر چه عملکرد خوبی داشته اما شاگردان نکونام طبق آمار در 15 دقیقه آخر بسیار ضعیف نشان داده‌اند و حتی در آخرین بازی آنها برابر شمس آذر قزوین، شرایط به گونه‌ای بود که آنها پیروزی 3 بر صفر خودشان را در آستانه از دست رفتن می‌دیدیند. آبی پوشان 5 گل از 14 گل خورده این فصل را در یک ربع پایانی بازی دریافت کرده‌اند و این امار در خط حمله تراکتور کاملا برعکس است.

تی تی های تبریزی 32 گل در کل لیگ بیست و سوم به ثمر رسانده‌اند و این در حالی است که 14 گل تراکتور (نزدیک به نیمی از گل‌ها) از دقیقه 76 به بعد به ثمر رسیده که نشان می‌دهد خط آتش این تیم در دقایق پایانی با انرژی بیشتری حمله می‌کند که برای تیم نکونام در این بازی می‌تواند دردسرساز باشد.

دیگر خبرها

  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است