Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در جلسه هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: به طور مستمر از امر به معروف و نهی از منکر حمایت خواهیم کرد و حمایت از آمر و ناهی جزء وظایف دستگاه قضاست و نسبت به منکرات علنی در سطح جامعه نیز اقداماتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: دستگاه قضا بدون همراهی دیگر مسئولان، نهادها به تنهایی در همه موارد نمی‌تواند وارد شود و در راستای رسیدگی به مطالبات و دغدغه‌های اراده جمعی همه مسئولان استان را لازم دارد.

رئیس کل دادگستری فارس نسبت به جمع آوری معتادین متجاهر در سطح شهر شیراز تاکید کرد و گفت: تا ظرف یک ماه آینده تعداد این دسته از افراد به کمترین حد در شیراز می‌رسد.

دبیر ستاد امر به معروف فارس نیز در این جلسه عنوان کرد: حوزه امر به معروف و نهی از منکر گسترده و فراگیر است و طبیعتا با توجه به کمبود امکانات و نیروی انسانی کار را برای ما دشوار می‌کند اما ما با قوت و جدیت وظایف محوله را در راستای خدمت رسانی به آحاد جامعه انجام می‌دهیم.

حجت‌الاسلام کرم عباسی ادامه داد: ما هر هفته به یکی از شهرستان‌های استان سفر می‌کنیم و از نزدیک شاهد هستیم که چگونه همکاران بدون هیچ چشم داشتی و با دلسوزی تمام برای فریضتین گام‌های بلندی برمی‌دارند.

او افزود: از آنجا که در برهه‌ای از زمان امر به معروف و نهی از منکر دچار بی مهری‌های فراوان شده، امید است با کمک دستگاه قضا و دیگر مسئولان دغدغه مند به اهداف والای این فریضتین که هدف سیدالشهداء(ع) از قیام عاشوراست، دست پیدا کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف فارس تصریح کرد: پیگیری مطالبات مردمی در خصوص معضلات اجتماعی سطح شهر جزء وظایف ما مسئولان است.

عباسی به همچنین به برخی از این مطالبات از قبیل؛ جمع آوری معتادین متجاهر، خانه‌های رها شده در جنوب شهر که محل تجمع معتادین و خرید و فروش مواد مخدر و ارتقا سطح امنیت محلات جنوب شهر و... اشاره کرد.

در این جلسه موضوعاتی همچون درخواست تسریع در رسیدگی به پرونده‌های آمرین و ناهیان، حمایت بیشتر و بهتر از آمرین به معروف و ناهیان از منکر، ایجاد شعبه ویژه امر به معروف در شورای حل اختلاف و جمع آوری معتادین متجاهر در سطح شهر به تصویب رسید.

همچنین در این جلسه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس، دادستان عمومی انقلاب شیراز، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، معاون دادستان و دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری فارس دستگاه قضاء امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: دکتر فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. 

او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 
در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • برخورد با بدحجاب باید همراه با کار فرهنگی و امر به معروف باشد
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • بهاران پربارش فارس