Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه سپاهان بعد از شکست مقابل پرسپولیس که سومین باخت متوالی این تیم اصفهانی بود اطلاعیه‌ای صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت باشگاه سپاهان اصفهان بعد از شکست مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر، نوشت: «با احترام به احساسات پاک و همیشه سازنده هواداران طلایی‌دل، بدینوسیله مراتب عذرخواهی صمیمانه بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را به جهت اتفاقات تلخ سه هفته اخیر اعلام نموده و وفق مقررات جاری باشگاه اقدامات لازم در مورد تیم اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل ذکر است علیرغم انجام بازی‌های چشم نواز، فنی و خلق موقعیت‌های عالی در هر مسابقه که انتظار داریم تداوم و استمرار یابد. لازم است با اندیشه‌های اصلاح‌گر و تحول آفرین کادر تیم به رهبری سرمربی محترم آقای محرم نویدکیا و دستیاران  ایشان و همچنین حمایت‌های مشفقانه و دلسوزانه شما هواداران عزیز مسیر اقتدار همیشگی تیم فوتبال مجدداً محقق گردد.

شخصیت حرفه‌ای باشگاه بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و تیم فوتبال این باشگاه که در سال میلادی پیش رو به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران  در آسیا حضور خواهد داشت، ایجاب می‌کند به اتکای شرایط حرفه‌ای این باشگاه و اقدامات اداری، اجرایی و فنی آن با همت مردانه بازیکنان ترسیم‌گر موفقیت تام و جبران مافات و چند هفته بد گذشته باشند.

به امید خدا به همت شما و سپاس از صبوری و همدلی هواداران با صلابت و دلسوز

روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان
هشتم دیماه سال 1400»

لیگ برتر فوتبال|‌ کمالِ کامیابی پرسپولیس در ورزشگاهی که دیگر طلسم نیست/ هت‌تریک سپاهان در شکست‌های متوالینویدکیا: می‌دانم روزی بدشانسی‌های ما تمام می‌شود/ روز‌ها و شب‌های سختی برای جبران در پیش دارم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان اصفهان پرسپولیس سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم

سرمربی لیورپول پس از شکست تیمش مقابل اورتون در دربی مرسی‌ساید از هواداران‌شان بابت این باخت بدموقع عذرخواهی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در پی شکست 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل اورتون در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس گفت: اگر بخواهم جمع‌بندی کنم، عملکردمان به اندازه کافی خوب نبود. ما آنطور که اورتون می‌خواست بازی کردیم و آنها از روی دو ضربه شروع مجدد به گل رسیدند. پس از آن بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های خیلی خوبی هم روی دروازه اورتون خلق کردیم.

وی افزود: هر موقعیتی هم که ما از دست می‌دادیم، به اورتون شتاب بیشتری می‌داد. بدیهی است که این الهام‌بخش‌ترین بازی تمام دوران ما نیست. من واقعاً برای هواداران‌مان متأسفم. ما قبلاً هرگز در اینجا نباخته بودیم و این بازی واقعاً متفاوتی بود. واقعاً از این بابت عذرخواهی می‌کنم. اکنون باید ریکاوری کنیم چون بازی با وستهام در انتظار ما است. می‌توانم تصور کنم که از نظر روحی و جسمی آن بازی یک چالش برای ما خواهد بود.

مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ

لیورپول با قبول این شکست 74 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس و پشت‌سر آرسنال 77 امتیازی جای دارد، این در حالی است که منچسترسیتی با دو بازی کمتر و 73 امتیاز در رده سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!