Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ پرداخت.

خبرگزاری میزان -بنا به اعلام دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، مهندس محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، ضمن قدردانی از تلاش‌های جهادگران این نهاد اظهار داشت: خوشبختانه جهاد دانشگاهی در مسیر صحیح خود قرار دارد و همواره در جستجوی مسائل و مشکلاتی بوده است که در مسیر پیشرفت کشور وجود دارد و با کار پژوهشی و علمی این نهاد و ایجاد سیستم، مشکلات موجود برطرف و فعالیت‌های این نهاد نتیجه مثبتی برای جامعه به همراه داشته است.

اسلامی افزود: در سال‌های اخیر تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه کشور صورت گرفت و برخی برنامه‌های ما دچار توقف شد، در این شرایط هر جایی که به خودمان باور کردیم و به توانمندی‌های داخلی اعتماد کردیم، نتیجه مطلوب برای کشور حاصل شد.

وی با اشاره به توانمندی دانشمندان داخلی کشور و خودباوری در حل مشکلات، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تبلور عینی مقایسه دو باور است، باور اول اعتماد به بیگانه و تکیه بر محصولات خارجی و باور دیگر اعتماد به ظرفیت‌های بومی دانشمندان و شرکت‌های دانش بنیان در جمهوری اسلامی ایران است.

اسلامی ادامه داد: نمایشگاه جهاد دانشگاهی پیام مشخصی را نمایان می‌سازد که قطار کشور از سرفصل‌های مهمی عبور کرده است و ظرفیت‌های بسیار زیادی ایجاد شده است. امیدوارم تمام افرادی که فکر توسعه، سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری دارند؛ اندیشه جهاد دانشگاهی را در خود متبلور کنند و از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

رییس سازمان انرژی اتمی در ادامه گفت: سازمان انرژی اتمی ایران نیز به لطف الهی و حمایت‌های ویژه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) امروز به بلوغی رسیده که ظرفیت‌های خود را متاثر از نتایج پژوهش‌های دانشمندان به منصه ظهور رسانیده است و در مسیر و مقیاس صنعتی فعالیت می‌نماید، در این مسیر ایجاد شرایطی که صنعت هسته‌ای بر زندگی مردم تاثیر مستقیم داشته باشد، حائز اهمیت است.

وی در پایان گفت: در حوزه‌های مهمی همچون پزشکی، کشاورزی و محیط زیست برنامه‌های متنوعی را داریم و انشاءالله در این دوره مدیریتی سازمان انرژی اتمی با همکاری دانشمندان هسته‌ای این برنامه‌ها را محقق خواهیم ساخت.

بیشتر بخوانید: اسلامی: مرکز فناوری و نوآوری رسا به دنبال شتاب‌دهی و عملیاتی‌سازی پژوهش‌های هسته‌ای است

انتهای پیام/

برچسب ها: محمد اسلامی جهاد دانشگاهی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد اسلامی جهاد دانشگاهی سازمان انرژی اتمی ایران رییس سازمان انرژی اتمی جهاد دانشگاهی توانمندی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ این نمایشگاه در ۱۸ غرفه از دستاورد‌های قضایی در بخش‌های ادارات کل پزشکی قانونی، زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، بازرسی، ثبت اسناد و املاک و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، معاونت‌های مالی پشتیبانی، منابع انسانی و امور فرهنگی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم وآمار و فناوری اطلاعات، تعزیرات حکومتی، بنادر، گمرکات و اموال تملیکی، مقابله با قاچاق سوخت، حقوق عامه، حفظ حقوق بیت‌المال، ساماندهی پارکینگ‌ها و اقتصاد مقاومتی، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، مرکز حل اختلاف، دیوان عدالت اداری و حفاظت اطلاعات و روابط عمومی و ارتباطات به نمایش در آمد.

بیشتر بخوانید؛ اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حاشیه این بازدید گفت: از مجموع ۵۰ هزار فقره پرونده قابل سازش استان هرمزگان در سال گذشته، ۲۲ هزار مورد منتهی به صلح و سازش شده است.
وی افزود: بیش از ۹۰ درصد اراضی موقوفه، کل اراضی حریم دریا و بیش از ۹۰ درصد جزایر استان هرمزگان حدنگاری شد.

دیگر خبرها

  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • آژانس به مسیر عقلانیت باز می گردد؟
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود