Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: راه‌اندازی پنجره واحد دولت هوشمند یکی از پروژه‌های مهم دولت سیزدهم است و فاز اول آن را در بهمن‌ماه افتتاح می‌کنیم.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست اینستاگرامی خود نوشت: دیشب در سازمان فناوری اطلاعات میزبان میثم لطیفی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی و معاونانش بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به اتفاق از مرکز ملی تبادل اطلاعات کشور دیدن کردیم و درباره روش‌های ساده‌سازی ساختار بوروکراتیک اداری در کشور و راهکار‌های تسریع در فرآیند تحول دیجیتال و برداشتن موانع اجرای دولت الکترونیکی بحث‌های مفصلی کردیم.

زارع پور تاکید کرد: راه‌اندازی پنجره واحد دولت هوشمند یکی از پروژه‌های مهم دولت سیزدهم است که ان‌شالله فاز اول آن را در بهمن‌ماه افتتاح می‌کنیم. برای راه‌اندازی پنجره واحد دولت هوشمند، همکاری و همراهی سازمان امور اداری و استخدامی و البته همه دستگاه‌های دولتی الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: هر دو نفر ما بر این موضوع توافق داشتیم که تسریع در تحول نظام اداری کشور برای افزایش رضایت‌مندی مردم ضروری است و رمز تحقق چنین تحولی هم هوشمندسازی و اجرای کامل دولت الکترونیکی است.

زارع پور گفت: از آقا میثم لطیفی خواستم تا در بهینه کردن فرآیند‌های اداری دستگاه‌های اجرایی و ترغیب و تشویق آن‌ها برای الکترونیکی و هوشمند کردن فرآیندهایشان و پیوستن به پنجره واحد دولت هوشمند یاری‌مان کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: آقای لطیفی معتقد بود برای تحول در دولت چاره‌ای جز هوشمندسازی نداریم و برای همکاری و همراهی با وزارت ارتباطات در استقرار کامل دولت الکترونیکی اعلام آمادگی کرد. ایشان معتقد است که دولت باید تبدیل به یک «آیکون» در گوشی‌های مردم شود! ایده جالبی است که باهم برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: من به همدلی اعضای دولت در تحقق پروژه‌های بزرگی که به رضایت‌مندی مردم می‌انجامد خیلی امیدوارم.

منبع: ایرنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: دولت دولت دوازدهم دولت یازدهم دولت الکترونیک راه اندازی پنجره واحد دولت هوشمند فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق خروجی دانشگاه‌ها بود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم با اشاره به اینکه نقش علم و دانش در پیشرفت کشور دیده شده، اظهارکرد: اتفاقی که در وعده صادق رخ داد خروجی دانشگاه‌ها بود و دانش آموختگان دانشگاه این اتفاق را برای ما رقم زدند بنابراین اقتدار کشور محصول علم و دانش و دانشگاهیان است.

محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از ساختمان کلاس های دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت دو بلوک ۳۵ واحدی خوابگاه متاهلی در دانشگاه یاسوج گفت: تا پایان سال جاری سه هزار و ۲۰۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از احداث پنج هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت سیزدهم در دانشگاه‌های کشور خبر داد.

وی اظهار کرد: علاوه بر این تعداد کلنگ احداث دو هزار و ۶۰۰ واحد دیگر به زمین زده شده که عملیات احداث آن آغاز شده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم پنج هزار واحد خوابگاه متاهلی در تمام دانشگاه‌های کشور به بهره‌برداری برسد، خاطرنشان کرد: طی دوسال و نیم خدمت دولت سیزدهم احداث خوابگاه‌های متاهلی ۳۰ درصد افزایش داشت.

زلفی‌گل با اشاره به اینکه در این دولت آمایش آموزش عالی، برگشتن دانشگاه به اساسنامه‌ها و نیاز محور شدن دانشگاه‌ها مورد توجه است، تصریح کرد: در تلاش هستیم آموزش عالی را به سمتی ببریم که بر اساس وظیفه دانشگاه‌ها مبنی بر تولید علم و جهت‌دهی به علم و عالم حرکت کنند.

وی در خصوص احداث دانشگاه صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در حال حاضر توسعه کمی دانشگاه‌ها مدنظر نیست و توسعه کیفی و مهارت محورشدن دانشگاه و توسعه امکانات  دانشکده فنی و مهندسی مدنظر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • وعده صادق خروجی دانشگاه‌ها بود
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند