Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، سید محمود حسینی پور چهارشنبه شب در پایان دیدار چهره به چهره با مردم شهرهای تنکابن ، رامسر و عباس آباد که در ساختمان فرمانداری تنکابن برگزار شد ، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : میزان بالای مراجعات مردمی برای ما خوب نیست و یک نقطه ضعف محسوب می شود و برای رفع این مشکل کارگروه هایی را فعال خواهیم کرد تا دیگر شاهد مراجعات مردم نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت : باید اختیارات بیشتری به فرمانداری ویژه تنکابن داده شود تا مردم این منطقه برای کوچکترین مطالبه ای به مرکز استان سفر نکنند و در همین شهرستان مشکلات آنها برطرف گردد.

حسینی پور اشتغال ، کاستی ها در زمینه صدور برخی مجوزها از سوی دستگاه های شهرستانی و طرح هادی روستاها را از عمده مشکلات مردم در دیدار امروز برشمرد و خاطرنشان کرد : باید در زمینه صدور مجوزها اختیاراتی به دستگاه های اجرایی شهرستان ها داده شود تا میزان نارضایتی ها در این زمینه کاهش یابد.

وی بر ضرورت استفاده بیشتر از ظرفیت روستاهای مازندران تاکید کرد و افزود : روستاهای مازندران از ظرفیت های زیادی حتی در حوزه گردشگری برخوردار هستند و باید در کنار کشاورزی ، گردشگری نیز رونق یابد.

مقام عالی دولت در مازندران گفت : خوشبختانه به واسطه برخی امکاناتی را که در روستاها فراهم شده شاهد مهاجرت معکوس در استان هستیم و  باید از ظرفیت روستاها در مازندران بیش از پیش استفاده شود.

در دیدار مردمی استاندار مازندران با مردم شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد  در مجموع درخواست 685 نفر از مراجعه کنندگان مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار مازندران درخواست 324نفر از مراجعه کنندگان را شخصا دریافت کرد و به مسوولان ادارات ذیربط جهت بررسی و حل مشکل ارجاع داد و 361 نفر دیگر از شهروندان هم درخواستشان را به معاونان ستادی استانداری ارائه کردند.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران صبح امروز در دومین سفر رسمی خود به غرب استان همراه با معاونان و چند تن از مدیران کل ، پس از آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان تنکابن در ساختمان اداری فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن حضور یافت تا از نزدیک مسائل و مشکلات مردم شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد را مورد بررسی قرار دهد.

مازندران ۲۲ شهرستان دارد که از این تعداد هفت شهرستان شامل رامسر ، تنکابن ، عباس آباد ، کلاردشت ، چالوس ، نوشهر و نور  در غرب استان قرار دارند.

برچسب‌ها تنکابن استانداری مازندران مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنکابن استانداری مازندران مازندران تنکابن استانداری مازندران مازندران عباس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۲۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است

فرماندار اصفهان گفت: اصفهان کلکسیونی از مشکلات استان و شهرستان را دارد که حل آن نیازمند اهتمام و توجه ویژه‌ای است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمدعلی احمدی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان اظهار داشت: سفرهای شهرستانی و دیدار چهره به چهره با مردم، روحیه مردمی استاندار را تجلی کرده و موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه می‌شود و اقدامات انجام شده جای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار در ادامه با اشاره به گستردگی مشکلات اصفهان، خاطرنشان کرد:این سومین سفر منطقه‌‌ای استاندار به شهرستان اصفهان بود و قرار است که استاندار در روزها و هفته‌های آینده از سایر مناطق مرکزی و نقاط حاشیه‌ای اصفهان بازدید به عمل آورند و بر همین اساس مشکلات و مسائل این مناطق احصا و ظرفیت‌ها شناسایی شده و امیدواریم این جلسات ادامه داشته باشد.

وی در ادامه به مشکلات و ظرفیت‌های اصفهان اشاره کرده و گفت: اصفهان ظرفیت‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی زیادی دارد که در موقعیت‌ها و عرصه‌های مختلفی نقش‌آفرینی می‌کند اما چالش‌ها و مشکلات زیادی داریم که برخی از آنها مختص اصفهان هستند و بسیاری از شهرستان‌های استان مشکلات مربوط آلودگی هوا، فرونشست، ترافیک و مسائل مربوط به جمعیت شهری را ندارند اما در اصفهان این مشکلات بسیار پررنگ بوده و رفع آن نیازمند اهتمام جدی است.

احمدی با تاکید بر اینکه مشکلات اصفهان کلکسیونی مشکلات استان و خود شهرستان است، گفت: حل این مشکلات نیاز مند توجه ویژه‌ای است؛ همان طور که در سطح کشور استان اصفهان را به عنوان استان برخودار می‌شناسند متاسفانه در سطح استان تصور می‌شود که شهرستان اصفهان یک شهرستان برخوردار است درحالی آمارهای ما خلاف این مهم را نشان می‌دهند و انتظار داریم که این موضوع به شکلی حل شود.

تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی

وی افزود: علاوه بر این برخی از ادارات کل به دلیل حجم و گستردگی کار، نسبت به مسائل شهرستان غفلت می‌کنند و این غفلت‌ها بیشتر از سمت دستگاه‌هایی رخ می‌دهد که اصلا در شهرستان نمایندگی ندارند و بهبود ساختار‌های ناکافی در سطح شهرستان مستلزم تدابیر ویژه است.

فرماندار یادآور شد: در بخش مرکزی شهرستان، 82 روستا زیرمجموعه یک بخشداری هستند درحالی که متوسط روستای یک بخشداری در سطح استان و سایر نقاط کشور، حدود 20 روستاست و باید بدانیم که جمعیت برخی از روستاهای ما معادل جمعیت سایر شهرهای استان است و بهبود ساختار‌های اداری و نیروی انسانی در شهرستان، نیازمند پیگیری‌های مجدانه است.

وی ادامه داد: اعتبارات و بودجه‌‌ای که به شهرستان تعلق می‌گیرد، با توجه به میزان مشکلات و جمعیت کافی نیست و در این زمینه نیز نیازمند پیگیری‌های ویژه هستیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران